|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser vi Svein og Rotta går for gull.
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vesla elsker bøkene om Tassen, vi har 4 forskjellige, deilig med avveksling fra larveboka
![]() |
#3 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Folk og Røvere i Kardemommeby
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Vaffelhjarte av Maria Parr, så langt virker den like morsom og god som Tonje Glimmerdal.
#6 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og tiåringen har nettopp lest Jeg er nummer 4, av Pittacus Lore. Den syns han var veldig spennende. |
![]() |
![]() |
#7 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi pløyer oss gjennom Doktor Proktor og tidsbadekaret - mye moro (i alle fall for mor |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser nå "Bare helt meg, Clarice Bean" av Lauren Child. (Hun som skriver bøkene om Charlie og Lola.) Den passer kanskje bedre for en åtteåring enn en seksåring, men sønnen min liker den godt, og henger med. |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg tvinger jentungen gjennom Danny og den store fasanjakten, mens mannen skal begynne på HP 5 med storebror. Minsten får "du er en luring, albert Åberg". Hver kveld.
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og storesøster leser Tre i et tre - 6 årsboken de får i kirken.
#11 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Hos oss går det nå mest i Kardemomme By.
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi leste hele boken i riktig rekkefølge (ett kapittel av gangen) først, husker jeg og så fikk Poden velge selv, og da ble det det siste kapittelet. Om igjen og om igjen. Og om igjen.
#13 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Yngstejenta på 11 og jeg har kost oss i pinsen med "Godnatt,Mister Tom" av Michelle Magorian. En veldig rørende bok,hvor mammaen satt med klump i halsen og tårer i øynene. |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I går kveld begynte han på Hurra for tante Jensen av Sidsel Mørck. |
![]() |
![]() |
#16 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Leste for gutten min i kveld: "Når bestevenner flytter" som var en kjempefin bok. Vi flyttet jo i sommer, og det var ikke bare lett for ham, så det var fint å få en bok om det nå. (har jo lest Ole Aleksander på flyttefor også, super den og). Etter på fant vi mange positive ting med flyttingen!
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er nesten ferdige med den første Harry Potter-boken, og det er skikkelig spennende, ass!
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er i gang med Halvblodsprinsen, bare for åtteåringen, for seksåringen optet faktisk ut denne gangen.
#19 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Akkurat nå går det i Svein og rotta på rafting for seksåringen. Åtteåringen leser mest selv og nå er det Doktor Proktor og verdens undergang hun leser |
![]() |
![]() |
|
|