Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du for barnet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 22:54   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Jeg og jenten min på 1.5 leser "Baby sint" og "Baby danser" maange ganger for dagen

Storebror (3.5) liker "Kakling i kjøkkenhagen" (gubben og katten) og så har vi begynt på en svær samling med "Ruffen"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 09-09-09, 14:50   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg og jenten min på 1.5 leser "Baby sint" og "Baby danser" maange ganger for dagen

Storebror (3.5) liker "Kakling i kjøkkenhagen" (gubben og katten) og så har vi begynt på en svær samling med "Ruffen"

Samleboka med Ruffen leste jeg for storebror (nå 5,5) i vår og vi storkoste oss begge to! Ellers pleier vi å dele opp flere bøker over flere leggetidsstunder. Vi leser også mye faktabøker og de er jo uansett enkle å dele opp.

Men "Kasten og Petra i Tivoli" er fin å dele opp, samt "Den fantastiske Mikkel Rev" (R. Dahl). Tror vi skal prøve oss på "SVK" snart.

Ellers håper jeg at jeg kan få lese Vi i Bakkebygrenda for ham snart, men foreløpig har han ikke villet det. Det er nok av bøker å ta av og hvis ikke storebror vil ha de så blir det lesestoff for lillebror om noen år.

Sist redigert av Jenna : 09-09-09 kl 14:57.
Jenna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.