Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-23, 13:58   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg skulle ønske at parfymert skyllemiddel ikke eksisterte (liker IKKE skyllemiddellukt, men så liker jeg strengt tatt ikke parfyme heller ).

Jeg bare siterer mitt eget innlegg (nr. 412) i denne tråden:

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Folk må slutte å bruke parfyme!

banana er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 14:03   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at en McDonald's burger kan være skikkelig godt og synes folk som syne det er sååååå uspiselig er snobbete. (men så er jeg matvrak og spiser stort sett alt unntatt blodpudding og ål. )

Gammel 15-03-23, 15:21   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg synes at en McDonald's burger kan være skikkelig godt og synes folk som syne det er sååååå uspiselig er snobbete. (men så er jeg matvrak og spiser stort sett alt unntatt blodpudding og ål. )

Og jeg synes det er like teit å si at folk er snobbete fordi de (ikke) liker noe som å si at folk er harry fordi de (ikke) liker noe. Det virker også som om det er en ganske upopulær mening hos mange.

Gammel 15-03-23, 15:43   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og jeg synes det er like teit å si at folk er snobbete fordi de (ikke) liker noe som å si at folk er harry fordi de (ikke) liker noe. Det virker også som om det er en ganske upopulær mening hos mange.

Word.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 15:48   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes folk er både Harry og snobbete. Harry når er ikke synes det er vits å kaste bort penger på dyre restauranter fordi McDonald’s er like bra, of snobbete når de ikke vil nedverdige seg til å spise McDonald’s.

Og himla deilig med en tråd hvor man kan skrive ting man aldri ville funnet på å si i RL da.

Jeg synes folk skal slutte og gnåle om hvor teit partneren er og gå fra vedkommende i stedet. Som skilt har jeg vært klagebehandlingen for ekstremene mengder misfornøyde damer (og noen få menn) som av en eller annen rar grunn velger å bli i forhold med partnere de gir utrykk for å knapt tolerere at puster.

Gammel 15-03-23, 14:07   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gi nå beng i å trekke inn andre nylige aktive tråder her, da? Skriv i den tråden eller hold your peace.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 14:19   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gi nå beng i å trekke inn andre nylige aktive tråder her, da? Skriv i den tråden eller hold your peace.

Det er jo ikke like gøy.

banana er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 14:10   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det er gøy å lese denne tråden når det er mange nye innlegg.
Her er et par av mine upopulære meninger:

Jeg digger noen skyllemiddel, så jeg er på lag med Syrinx her - og har ofte tenkt at på FP er det en ganske avvikende greie. Jeg foretrekker mild skyllemiddellukt fremfor det aller meste av parfyme.

Jeg synes at det skal legges til rette for at folk kan delta på sine premisser på ting - også barn. Jeg synes det er greit at de som er flinkest eller ivrigst får et tilbud som gjør at de fortsatt synes det er gøy å holde på - men jeg synes også treigingene som ikke utvikler ferdighetene sine så kjapt som andre, også får et gøy tilbud. jeg synes at foreldre skal slutte å tvinger unger til å være med på aktiviteter de ikke synes er gøy, og mener at ikke alle barn MÅ drive med noe fysisk - hvis de ikke liker det eller har lyst.

Når det gjelder kultur og musikk og sånn, kan jeg fortelle at i vårt korps må alle være aspiranter til de har lært grunnleggende notelære og kan håndtere instrumentet sånn nogenlunde. Dvs at de vet hvordan de skal lage lyd, ikke at de må spille rent. Alle får avansere først til junior- og så til hovedkorps når de er gamle nok, uten opptaksprøve.
Vi har et tilbud til de eldste musikantene slik at de skal synes det er gøy å spille, og det er supervellykket og veldig mange er med ut videregående.

Jeg sang i kor da jeg var ung. jeg sluttet når jeg var 13 fordi jeg ikke orket "alle skal med"-filosofien i koret vårt. Jeg synes det var gøy å synge avanserte ting og at det klang rent og fint når vi sang, og koret jeg var med i, kunne ikke tilby det. Litt som et breddepilbud i fotball som legges opp slik at man ikke kan tilby noe gøy til de som er litt mer avansert fordi alle skal med på lik linje.

Da jeg ble voksen, ble jeg først med i et "alle skal med"-kor, og trivdes med det en stund. da jeg begynte å ergre meg over at andre sang surt og ikke øvde, måtte jeg gjøre noe så superskummelt som å prøvesynge i et mye mer avansert kor for å sjekke om jeg passet inn i et kor som kunne tilby skjønnsang, avansert repertoar og andre skumle utfordringer, og heldigvis var jeg god nok til det, der synger jeg fortsatt. Jeg må stadig strekke meg og øve masse for å kunne delta slik det er forventet. Det tar tid, men det er gøy. (Det morsomste jeg gjør, faktisk)

Og min siste upopulære mening er at vi foreldre må stå på for å løfte barn og unge ut av egen navle noenganger. Jeg tror at økningen i problematisk psykisk helse hos barn og unge kan komme av blant annet at det er så ekstremt fokus på utseende og prestasjoner hos unge i dag - mye, mye mer enn bare for få år siden. Og de har så himla mye tilgang på hva andre gjør og mener og får til og hvordan de ser ut (eller hvordan de fremstiller at de ser ut) i SoMe og det blir jo helt umulig å skulle leve opp til alt hele tiden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 14:13   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Ikke upopulært noe av det hos meg.

Og «løfte barn og unge ut av egen navle» - for en god måte å si det på!

Gammel 15-03-23, 14:20   #10
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Med unntak av skyllemiddelet, så tror jeg ikke du sa noe som noen kan være uenig i, Pøbelsara. Alle skal med og drei fokus vekk fra prestasjoner og utseende er ganske så lite kontroversielt.

Gammel 15-03-23, 14:59   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, i vårt korps må du innom aspirantene hvis du aldri har satt din fot i et instrument før og vil begynne som 12-åring. De fleste tolvåringer har mye kjappere lærekurve enn åtte-åringer, så jeg har aldri opplevd at de blir aspiranttiden ut. bare nok til å vite oppned på instrumentet sitt og være gang med instrumentundevisning på kulturskolen.

Kan du litt fra før, slipper du nok rett inn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 15:52   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fremdeles det er teitere å anta at folk ikke vil «nedverdige» seg til å spise på McDonalds i stedet for å tro dem hvis de sier at de ikke liker det, enn det er å anta at folk ikke synes det er verdt å bruke mange tusen kroner på en middag. Jeg skjønner godt at folk ikke vil bruke mange tusen kroner på en middag, og synes på ingen måte det er en harry innstilling, men jeg liker helt genuint ikke fast food-burgere noe særlig.

Gammel 15-03-23, 16:41   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fremdeles det er teitere å anta at folk ikke vil «nedverdige» seg til å spise på McDonalds i stedet for å tro dem hvis de sier at de ikke liker det, enn det er å anta at folk ikke synes det er verdt å bruke mange tusen kroner på en middag. Jeg skjønner godt at folk ikke vil bruke mange tusen kroner på en middag, og synes på ingen måte det er en harry innstilling, men jeg liker helt genuint ikke fast food-burgere noe særlig.

Enig. Og jeg drikker ikke brus til mat fordi jeg ikke synes det er en god kombinasjon, ikke fordi jeg er snobbete.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 15:59   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg vil dø for din rett til å mene at det er teitere.

(Jeg er jo fullstendig klar over at det er folk som ikke liker fastfood og synes det er helt ok at folk ikke vil bruke tusenvis av kroner på dyre restauranter).

Jeg kan omformulere: det er populært å si at man ikke liker McDonald’s og se litt flau ut når man treffer kjente i køen der. Det er snobbete.

Gammel 15-03-23, 16:02   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg kan omformulere: det er populært å si at man ikke liker McDonald’s og se litt flau ut når man treffer kjente i køen der. Det er snobbete.

Det er litt teit, ja. Den biten med å se flau ut, mener jeg.

Gammel 15-03-23, 16:39   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Det er litt teit, ja. Den biten med å se flau ut, mener jeg.

Ellers føler jeg for å si at det egentlig er smør på flesk å påpeke i en tråd om upopulære meninger at de upopulære meningene noen har er teite. Vi vet jo det. Det er jo der som gjør dem upopulære liksom. Det at de aller fleste synes det man mener er til å himle eller snille over.

Gammel 15-03-23, 16:46   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og i vårt korps må du først være aspirant, deretter junior, og hovedkorpset kan du tidligst begynne i etter tre år med både individuell instruktør og disse andre samspillgruppene. De færreste ville klart å spille i hovedkorpset tidligere enn det.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-03-23, 17:23   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil dø for din rett til å mene at det er teitere.

(Jeg er jo fullstendig klar over at det er folk som ikke liker fastfood og synes det er helt ok at folk ikke vil bruke tusenvis av kroner på dyre restauranter).

Jeg liker fast food, men syns mc donalds er mindre godt.

Gammel 15-03-23, 17:29   #19
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg liker fast food, men syns mc donalds er mindre godt.

Snobb!

Neida.

Jeg synes BurgerKing smaker høgg og makter ikke kyllingvinger sånn generelt sett.

(Jeg sulle seriøst ønske at jeg var mindre matglad og glad i feite, usunne ting).

Gammel 15-03-23, 18:05   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Snobb!

Neida.

Jeg synes BurgerKing smaker høgg og makter ikke kyllingvinger sånn generelt sett.

(Jeg sulle seriøst ønske at jeg var mindre matglad og glad i feite, usunne ting).

Burger King er bedre enn mc donalds.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.