|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-tråd
Jeg bare siterer mitt eget innlegg (nr. 412) i denne tråden:
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes at en McDonald's burger kan være skikkelig godt og synes folk som syne det er sååååå uspiselig er snobbete.
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Og jeg synes det er like teit å si at folk er snobbete fordi de (ikke) liker noe som å si at folk er harry fordi de (ikke) liker noe. Det virker også som om det er en ganske upopulær mening hos mange.
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Word.
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Unpopular opinion-trådHaha, det er gøy å lese denne tråden når det er mange nye innlegg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Unpopular opinion-trådMed unntak av skyllemiddelet, så tror jeg ikke du sa noe som noen kan være uenig i, Pøbelsara.
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Unpopular opinion-trådOj, i vårt korps må du innom aspirantene hvis du aldri har satt din fot i et instrument før og vil begynne som 12-åring. De fleste tolvåringer har mye kjappere lærekurve enn åtte-åringer, så jeg har aldri opplevd at de blir aspiranttiden ut. bare nok til å vite oppned på instrumentet sitt og være gang med instrumentundevisning på kulturskolen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes fremdeles det er teitere å anta at folk ikke vil «nedverdige» seg til å spise på McDonalds i stedet for å tro dem hvis de sier at de ikke liker det, enn det er å anta at folk ikke synes det er verdt å bruke mange tusen kroner på en middag. Jeg skjønner godt at folk ikke vil bruke mange tusen kroner på en middag, og synes på ingen måte det er en harry innstilling, men jeg liker helt genuint ikke fast food-burgere noe særlig.
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Enig. Og jeg drikker ikke brus til mat fordi jeg ikke synes det er en god kombinasjon, ikke fordi jeg er snobbete. |
|
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg vil dø for din rett til å mene at det er teitere.
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Det er litt teit, ja.
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Ellers føler jeg for å si at det egentlig er smør på flesk å påpeke i en tråd om upopulære meninger at de upopulære meningene noen har er teite. Vi vet jo det. Det er jo der som gjør dem upopulære liksom. Det at de aller fleste synes det man mener er til å himle eller snille over.
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Unpopular opinion-trådOg i vårt korps må du først være aspirant, deretter junior, og hovedkorpset kan du tidligst begynne i etter tre år med både individuell instruktør og disse andre samspillgruppene. De færreste ville klart å spille i hovedkorpset tidligere enn det. |
|
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg liker fast food, men syns mc donalds er mindre godt.
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Snobb!
|
|
#20 |