|
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Sv: Mus!!Ok. Siste nytt. Ostebiten vi la ut etter at musen ble myrdet i går er like inntakt enda. Dette gir meg et lite håp om at denne musen var alene på tokt. Vi er nå i gang med å tette alle hull vi finner. Jeg ser at det er en glipe i panelet på husveggen på hver side av inngangspartiet vårt. Er dette for å få luft inn? Dette må ihvertfall tettes. Sist redigert av Mandarin : 27-03-08 kl 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
superbruker
|
![]() Sv: Mus!!
Det er en myte at mus liker ost. De foretrekker heller kjøtt. Ost tar de ikke før de er veldig sultne. Det er bedre å bruke et kjøttpålegg som åte enn ost.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er ingen myte - mus liker ost, men ostebiten sitter ikke alltid/sjelden godt nok til at musefellen utløses. Det er derfor at det anbefales at man bruker en kjøttbit i stedet slik at musen må jobbe litt for å få den løs slik at musefellen også rekker å utløses.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
Høres sannsynlig ut, i hvert fall.
![]() |
#5 |
*elsker ENGA*
|
Det finnes egen netting som er for å hindre mus :snekkerkone:
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Mus!!Mus liker peanøttsmør.
![]() |
#8 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Mus!!Sånn rent bortsett fra at mus i hus ikke er spesielt koselig, har jeg virkelig kost meg med denne kostelige tråden i kveld. Ler så tårene renner og har underholdt min (noe motvillige) mann (han ser Genesis-konsert) med de mest lattermilde musehistoriene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Mus!
|
![]() |
![]() |
![]() |