Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Singelliv og dobbeltseng

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-24, 20:54   #41
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Singelliv og dobbeltseng

Jeg hadde 220 sengen vår alene fra september til Mars og synes det var veldig rart når mannen flyttet oppi igjen. Tror nok det skal snø flygende griser før jeg går ned til 150.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-24, 22:04   #42
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Men dobbeldynen får ingen ta fra meg.)

Aldri. Og sjekk ut Sweef sin Megafluff. "Megafluff-dynene er utrolig stor og fluffy, umulig å re opp helt rett og kommer til å ta over sengen din. Men effekten - som å sveve på skyer!" Den er 8 kg! Og gigantisk!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er litt skuffet over at du lot den åpenbare overskrifter «seng og singelliv» gå.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg, derimot, likte «singel vs dobbel»-konseptet i headingen.

Til neste år kommer "singelseng og dobbeltliv".

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-24, 23:20   #43
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Herlig med så mange gøyale kommentarer. Helten og jeg hadde en 180 cm bred seng i noen år. Det passet bra i en tid hvor diverse unger okkuperte deler av senga da de var mindre. De siste 14 åra har vi aldri hatt en seng som er bredere enn 150 cm. Det er mer enn nok for oss. Men det spiller ingen rolle hvor stor senga er, vi sovet ganske tett inntil hverandre uansett.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-24, 09:24   #44
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er helt grusomt når vi er på hotell eller i feriehus med bare 150 cm seng. Det kommer aldri til å skje at vi har mindre enn 180 cm hjemme i alle fall. Ikke synes jeg den er for stor når jeg sover alene i den heller. Artig å se hvor forskjellige folk er.

Gammel 06-07-24, 09:56   #45
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg prioriterte heve-senke-seng på 120 over dobbeltseng då eg blei aleine. Kroppen min har veldig godt av å ha sånn seng og eg saknar strengt tatt ingen å dele ho med.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-24, 10:20   #46
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hev senk seng er fantastisk. Vår 220 er det. Magisk seng.

Gammel 11-07-24, 19:35   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Aldri. Og sjekk ut Sweef sin Megafluff. "Megafluff-dynene er utrolig stor og fluffy, umulig å re opp helt rett og kommer til å ta over sengen din. Men effekten - som å sveve på skyer!" Den er 8 kg! Og gigantisk!

Til neste år kommer "singelseng og dobbeltliv".

Jeg har tenkt på denne dynen siden jeg leste dette for første gang. Jeg elsker senger som er overmøblert med deilige dyner, puter og tekstiler. Bruker du vanlig sengetøy til denne drømmen av en dyne?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-24, 20:51   #48
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har tenkt på denne dynen siden jeg leste dette for første gang. Jeg elsker senger som er overmøblert med deilige dyner, puter og tekstiler. Bruker du vanlig sengetøy til denne drømmen av en dyne?

Jeg har ikke dynen selv (ennå!), men ser at dobbeltdyne er size 240x220, som jo er en størrelse du finner i mange sengetøymerker.

Gammel 11-07-24, 23:26   #49
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sweef sin Megafluff, det høres ut som svensk smågodt.

Gammel 12-07-24, 07:58   #50
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Eller dansk istopping.

Gammel 12-07-24, 20:20   #51
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Eller noe helt helt annet

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 21:05   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har ikke dynen selv (ennå!), men ser at dobbeltdyne er size 240x220, som jo er en størrelse du finner i mange sengetøymerker.

Jge klarte ikke å slutte å tenke på de dynene etter denne tråden, og nå har vi to enkeltdyner på plass i sengen. Vilt store og fløffy. jeg gleder meg helt vilt til å gå å legge meg etterpå.

(og det ser bare så herlig ut med kontinentalseng med stor overdimensjonert hodegjerde, hotellputer og de to svære, fløffy dynene i sengen.

du burde få betalt av sweef - jeg ble influenset.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-08-24 kl 22:56.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 21:28   #53
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Herlig, Pøblis! Du må oppdatere om marshmallow-søvn etter bruk!

Gammel 01-09-24, 17:46   #54
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ikke kjøp under 160 i alle fall. Man vet jo aldri... Selv elsker jeg å sove i 180 når mannen er borte.

Vi hadde en lang stund en seng som var 180 cm bred. Jeezes det var bortkastet plass, så den fikk kjøper overta da vi flyttet ut. Vi sover ofte inntil hverandre, men vi har god plass også når vi ikke ligger tett på hverandre. Senga er 150 cm bred og 2 meter lang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-24, 23:08   #55
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har siden sist flyttet inn i min nye leilighet med min nye seng på 180. For å si det sånn, glad jeg ikke valgte noe mindre. Deler med en diger rødpanda, 5 andre kosedyr og en niåring som liker å ligge på tvers. Det er knapt plass til meg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.