|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg hadde 220 sengen vår alene fra september til Mars og synes det var veldig rart når mannen flyttet oppi igjen. Tror nok det skal snø flygende griser før jeg går ned til 150. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Peppy!
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltseng
Aldri. Og sjekk ut Sweef sin Megafluff. "Megafluff-dynene er utrolig stor og fluffy, umulig å re opp helt rett og kommer til å ta over sengen din. Men effekten - som å sveve på skyer!" Den er 8 kg! Og gigantisk!
Til neste år kommer "singelseng og dobbeltliv". |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengHerlig med så mange gøyale kommentarer. Helten og jeg hadde en 180 cm bred seng i noen år. Det passet bra i en tid hvor diverse unger okkuperte deler av senga da de var mindre. De siste 14 åra har vi aldri hatt en seng som er bredere enn 150 cm. Det er mer enn nok for oss. Men det spiller ingen rolle hvor stor senga er, vi sovet ganske tett inntil hverandre uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg synes det er helt grusomt når vi er på hotell eller i feriehus med bare 150 cm seng.
![]() |
#45 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengEg prioriterte heve-senke-seng på 120 over dobbeltseng då eg blei aleine. Kroppen min har veldig godt av å ha sånn seng og eg saknar strengt tatt ingen å dele ho med.
![]() |
![]() |
#46 |
Øyboer
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengHev senk seng er fantastisk. Vår 220 er det. Magisk seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har tenkt på denne dynen siden jeg leste dette for første gang. Jeg elsker senger som er overmøblert med deilige dyner, puter og tekstiler. Bruker du vanlig sengetøy til denne drømmen av en dyne?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Peppy!
|
Jeg har ikke dynen selv (ennå!), men ser at dobbeltdyne er size 240x220, som jo er en størrelse du finner i mange sengetøymerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Øyboer
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengEller dansk istopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengEller noe helt helt annet |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Panzerekstremfeminist
|
Jge klarte ikke å slutte å tenke på de dynene etter denne tråden, og nå har vi to enkeltdyner på plass i sengen. Vilt store og fløffy. jeg gleder meg helt vilt til å gå å legge meg etterpå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 29-08-24 kl 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Vi hadde en lang stund en seng som var 180 cm bred. Jeezes det var bortkastet plass, så den fikk kjøper overta da vi flyttet ut. Vi sover ofte inntil hverandre, men vi har god plass også når vi ikke ligger tett på hverandre. Senga er 150 cm bred og 2 meter lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
I mål
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg har siden sist flyttet inn i min nye leilighet med min nye seng på 180. For å si det sånn, glad jeg ikke valgte noe mindre. Deler med en diger rødpanda, 5 andre kosedyr og en niåring som liker å ligge på tvers. Det er knapt plass til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|