Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Singelliv og dobbeltseng

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-24, 20:51   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singelliv og dobbeltseng

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har tenkt på denne dynen siden jeg leste dette for første gang. Jeg elsker senger som er overmøblert med deilige dyner, puter og tekstiler. Bruker du vanlig sengetøy til denne drømmen av en dyne?

Jeg har ikke dynen selv (ennå!), men ser at dobbeltdyne er size 240x220, som jo er en størrelse du finner i mange sengetøymerker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 21:05   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singelliv og dobbeltseng

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har ikke dynen selv (ennå!), men ser at dobbeltdyne er size 240x220, som jo er en størrelse du finner i mange sengetøymerker.

Jge klarte ikke å slutte å tenke på de dynene etter denne tråden, og nå har vi to enkeltdyner på plass i sengen. Vilt store og fløffy. jeg gleder meg helt vilt til å gå å legge meg etterpå.

(og det ser bare så herlig ut med kontinentalseng med stor overdimensjonert hodegjerde, hotellputer og de to svære, fløffy dynene i sengen.

du burde få betalt av sweef - jeg ble influenset.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-08-24 kl 22:56.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.