|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg er som Toffskij. Vi hadde 180-seng i mange år, men vi mistet hverandre litt i senga. Det ble også for stort til det huset vi bor i nå, og soverommet ble så mye større da vi gikk ned til 160. Selv med en mann som hopper mye i senga om natta går det fint. 140 hadde han da vi ble sammen, og det var for smalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg har bare 120 nå og lurer fælt på om jeg snart må kjøpe større. «Daten» har større, aner ikke hvor mye større, men det er bedre plass der i alle fall.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Singelliv og dobbeltseng
Nettopp; man vet aldri.
![]() |
#25 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg gikk fra 120 til 90.
![]() |
#28 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg kjøpte 160 fordi jeg ikke trodde jeg skulle dele den med noen og heller ville ha mer gulvplass. Nå er den for liten….de 20 cm mer kjæresten har gjør stor forskjell.
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengHusk at 160 bare er ikea-mål. Standard størrelse er 150 eller 180. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg har 180 cm og vurderer å nedskalere til 160 på grunn av ønske om mer gulvplass. Kjæresten har 160, og det fungerer veldig bra for oss. På hytta har vi 140, og der sliter jeg litt med at jeg merker for mye bevegelser og våkner iblant av det.
![]() |
#31 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengVi har 150 seng nå, og jeg syns det er kjempeluksus å få sove i den alene. Før hadde vi 160 cm og jeg merker godt de manglende 10 cm vi har nå. Så jeg hadde gjerne ville hatt en seng på 160 cm eller større, om jeg hadde plass.
![]() |
#32 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengVi har 180 hjemme og 150 på hytta, der er vi kjempeofte. Det er helt klart mye tettere å ligge der MED mannen som er en ganske stor mann, men det går greit.
![]() |
#35 |
Trøtt
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengVi har 210x210 seng og kunne ikke tenkt oss noe mindre, så jeg lusker meg ut. Hadde jeg bodd alene hadde jeg sikkert hatt 1.80 seng, jeg liker å kunne bre meg ut.
![]() |
#36 |
I mål
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg har akkurat kjøpt 180 til den nye leiligheten der jeg skal bo alene. Rommet er lite, men jeg får ikke noe mer ut av bredden uansett. Nå skal det sies at jeg regner med litt besøk av lillebror der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltseng
Det er litt fordi jeg gjerne skulle fått stappet den inn i det smaleste området på soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengJeg er litt skuffet over at du lot den åpenbare overskrifter «seng og singelliv» gå.
![]() |
#40 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Singelliv og dobbeltsengVår seng er 180, og jeg ville ikke hatt mindre når jeg skal sove der med en mann med veldig lange bein som kan ta mye plass. Men når jeg sover der alene syns jeg den er stor og tom, om jeg hadde vært singel ville jeg hatt 150. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|