|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Drømmer
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?
Han har regnvotter , jakken utenpå vottene og buksen utenpå skoene. Begge deler god strammet rundt henholdvis votter og sko. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
maler
|
|
|
|
#43 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Minni, jeg har ikke sett på noe fra Reima og troll ennå. Kan godt hende de har høyere vannsøyle.
|
|
|
#45 |
|
maler
|
Nei, jeg tror ikke jeg kan skylde på klærne jeg heller. Det er noe med hva den ungen gjør i de dammene. Sist jeg henta han fylte han sølevann i ei vannkanne. Og drakk fra tuten.
|
|
|
#46 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Drømmer
|
Ja Reima og Troll har begge 10 000 i vannsøyle. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Drømmer
|
Her kan du se hvem som har Troll. http://www.trollcollection.no/index....=99&Itemid=114 |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Lindex har kommet med en allværsjakke nå med vannsøyle på 10 000, tapede sømmer og puster, 399,- Jeg har kjøpt den for å teste ut til skolebruk. Duger den ikke så kjøper jeg heller noe dyrere (POP, f.eks). |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hvorfor det? Holder det ikke tett? Hva er HH tech sin vannsøyle? Vi har hatt flere HH tech sett, men når jeg tenker etter har de vel aldri vært brukt i flere timer i pøsregn slik vi ofte har her på vestlandet. Kanskje jeg bare burde bytte de to buksene jeg kjøpte og heller kjøpe POP eller Bergans til henne? |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har forståelse for at ikke alle ønsker å ha uteklær til 2000,- på skolen, spesielt om det er en skole hvor det forsvinner masse tøy. Men det var derfor jeg kom opp med billigere alternativer som Hellytec, Reimatec osv...fordi jeg forsto det slik at du var interessert i bilder og mer info om skallsett. Sist redigert av Liljekonvall : 04-03-11 kl 22:30. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Glamorøs
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Takk for tipsene, liljekonvall. Det var ikke meningen å virke sur. Tipsene dine var veldig bra, og jeg skal se om jeg kan få sjekket ut Reima. Hellytec tittet jeg på, og det hadde ganske lav vannsøyle.
|
|
|
#55 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingen som helst grunn til å si at de ikke duger, bare en følelse jeg har. For Hellytec settet vi brukte, ble aldri brukt i skikkelig regnvær for på den tiden brukte vi vanlig regnsett. Men jeg har faktisk kjøpt en Hellytec selebukse på salg som skal brukes som reserve nå i vår og jeg tror Hellytec tåler endel altså, og jeg synes også det var slitesterkt. Men jeg tør ikke si at det er helt vanntett, siden jeg ikke har testet det ut. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Til lillegutt som jo er laaaang (rett over 140 nå) har jeg brukt gummitøy fra Navigare (merket de har hos Obs) og Reflex. Reflex er nok litt bedre på kvalitet, men begge har holdt bra gjennom regn og røff bruk her i huset hvertfall. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
maler
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Skogstad har ok bukser forresten, de koster ca 400 kr. Poden sleit en sånn bukse i fillebiter i løpet av første klasse, men da snakker vi hard, daglig bruk gjennom hele året. Og den holdt han tørr nok i massevis. Men dette er Trøndelag, vi har oftere grått-og-fuktig enn øse-pøse.
|
|
|
#59 |
|
Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?Jeg trenger bukse til øspøs vestlandsregn. Godt mulig HH tech ikke duger om vannsøylen ikke er så høy? Vil POP holde? Det har vel vannsøyle på 10 000, eller? |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kan du huske hvor mye vannsøyle HH tec hadde? Jeg finner det ikke noe sted. |
|
|
|
![]() |
|
|