Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste regntøyet til en lang førsteklassing?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 15:03   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste regntøyet til en lang førsteklassing?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er det, Adrienne. Det er mye større forhold på skolen, med 60 førsteklassinger i en knøttliten garderobe. Jeg har ikke råd til å gamble med et svinedyrt skallsett, om det ikke holder mål. Jeg tittet på settene til PoP, og de står det "waterproof" på, men jeg er fremdeles skeptisk. Jeg mener, Reimadressen hans trekker jo goså vann, eneste grunnen til at det ikke går igjennom er jo fordi den er relativt tykk.

Ja, hadde nok heller ikke kjøpt HH for å bruke som regnsett, selvom jeg ikke har prøvd det i regnvær, så er jeg litt tvilsom.

Dette har jeg sagt et par ganger før også, i andre tråder, men tar det en gang til jeg . På våren i fjor, var snuppa våt flere dager på rad. Hun hadde da Reflex regntø. Hjem med våte klær hver dag. Så dro jeg på senteret her og kjøpte POP skallsett, litt skeptisk, men fant ut at jeg måtte prøve. Tok det med i barnehagen og tok regntøyet med hjem. Og snuppa var plutselig ikke mer våt, faktisk ikke en eneste dag .

En dag det var øsende regnvær, hadde jeg planer om å ta med regntøyet i barnehagen, siden jeg ikke helt turte tro at POP settet var så bra, men regnsettet klarte jeg selvsagt å glemme. I stedet for å dra hjem og hente det, dro jeg på jobb og tenkte at nå får vi virkelig testet ut POP....og ja, det holdt faktisk, ingen våt unge den dagen heller. Så da bestemte jeg meg for at regntøy/gummitøy var historie hos oss. Og etter å ha brukt settet vår-høst og en vår til var settet nesten like fint som nytt. Eneste som var slitt var strikken som går under støvlene, den er skikkelig dårlig og holdt bare en knapp uke.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.