Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bomkjøp av barnehagesekk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-10, 21:13   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Digresjon: egentlig synes jeg det er en uting at barnehager skal diktere hva man kan ha i matboksen. Ernæringa er foreldrenes ansvar. Greit at de selv serverer noen typer mat og andre ikke, men finregulering av det foreldrene må sende med hjemmefra liker jeg ikke.

Helt enig, særlig når argumentet er så søkt. Hadde de brukt et sukker-argument, så hadde jeg kjøpt den litt lettere (dersom det samme gjaldt pålegg....) men misunnelse? som altså ikke gjelder annet enn joghurt?

Jeg hadde forøvrig slitt mer om det var sukker-argumentet da. For joghurt får min sønn som kveldsmat med havregryn i, så det har jeg ikke noe ønske om å gi ham til frokost egentlig, men han er i perioder prim-avhengig (andre perioder er det makrell i tomat eller skinke, men primen er en gjenganger som kommer oftere og varer lenger...) og det er jo egentlig fy-fy, sånn sukkermessig, sies det....

Jaja, ryggsekk med brødskive med prim, og med små tomater, agurksiver, litt frukt... Det burde dekke frokosten hans. Og han trenger ikke en 20 liters sekk for å bære det.

Om appelsin-ungen er veik eller ei vites ikke, jeg har jo ikke prøvd å ha sekk med noe oppi på min heller.... Rettere sagt, tårene har trillet og gutten hylt de to gangene jeg har prøvd å ha på ham (tom) sekk...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:15   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Barn i barnehagen går i flokk. Jeg lover at han vil ha sekken på med matboksen sin nedi når de skal på tur.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:18   #23
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Sitter og kjenner på at eg er så glad "vår" barnehage stiller med alt av mat og drikke, og at dei voksne bærer om dei skal på tur.

Men eg kommer til å kjøpa sekker til ungane til høsten, for me har planlagd ein del turer på fritida. Så då tenkte eg å bestilla 12-liter til minsten, men skal eg går for 18 til eldste? Synest den virkar litt stort til kun ein nistesekk.

Beklager at eg kupper tråden litt.....

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:19   #24
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Appelsinungen er en svekling, litjtausa har båret sin egen vekt med den sekken på ryggen.

Det er ikke langt unna ihvertfall, hun klarte ikke å reise seg opp selv da vi var på flytur, men da vi hadde løftet henne opp på beina, så strevde hun seg framover.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:20   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.075
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Må han virkelig ha sekk?

De minste i barnehagen har ikke trengt å bære egen sekk i noen av barnehagene ungene mine har gått. Snuppa har bært egen sekk på tur fra hun var 4. På turdagene bærer knerten sin egen sekk til barnehagen (ca 200 meter) og så legges sekken i en vogn.

Vi har vært veldig fornøyd med bergans sine 12-literssekker. De har hver sin av den. Stropp både over brystet og som magebeltet. Det er den over brystet som er viktigst.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:20   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Sitter og kjenner på at eg er så glad "vår" barnehage stiller med alt av mat og drikke, og at dei voksne bærer om dei skal på tur.

Men eg kommer til å kjøpa sekker til ungane til høsten, for me har planlagd ein del turer på fritida. Så då tenkte eg å bestilla 12-liter til minsten, men skal eg går for 18 til eldste? Synest den virkar litt stort til kun ein nistesekk.

Beklager at eg kupper tråden litt.....

Hvorfor er du glad for at de voksne bærer?
Jeg synes det er veldig fint jeg at barna lærer å bære sekker med skift, mat og drikke selv.
Grunnen til at poden har med skift i sekken er jo fordi at de er i skogen hele dagen, så det ligger alltid 1 helt skift i sekken + drikkeflaske og matboks.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:20   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Trådkupping er helt ok, og når du lurer på om 18 er stort til en 8-åring forteller det meg i alle fall helt klart at 20 liter er helt på jordet til en toåring sin matpakke.

(Vel, det syntes jeg straks jeg fikk sett på sekken i litt roligere omstendigheter... men greit med en bekreftelse til)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:22   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Sitter og kjenner på at eg er så glad "vår" barnehage stiller med alt av mat og drikke, og at dei voksne bærer om dei skal på tur.

Men eg kommer til å kjøpa sekker til ungane til høsten, for me har planlagd ein del turer på fritida. Så då tenkte eg å bestilla 12-liter til minsten, men skal eg går for 18 til eldste? Synest den virkar litt stort til kun ein nistesekk.

Beklager at eg kupper tråden litt.....

18-literen vil være perfekt til 02-modellen om hun er normalt stor. Min 02-modell er litt større enn snittet (han vokser langs den øverste linja på skjemaet på helsestasjonen) og har dermed så godt som vokst ut av sin. Han har hatt den siden han var 4, og den passet greit da også. 12-literen til en 8-åring blir litt smått både for å ha med seg det de skal ha (ekstra genser blir jo større etterhvert) og med tanke på hvordan den sitter på ryggen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:24   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.075
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Så burde han vel klare å stå rett opp, eller?

Knerten falt også bakover første gang han fikk sekk på ryggen. Han er IKKE noen liten svekling, men det var svært uvant. Han klarer nå å bære sekken sin et stykke, men det trenger han ikke. Barnehagen har med vogn med plass til sekkene til alle småbarna. De har forresten også med en drikkeflaske (varm drikke om vinteren og kald om sommeren), så det veier faktisk litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:29   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Peder å ha med seg sekk og matpakke. For det ser han jo storesøster har på turdager også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:33   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Jeg skulle ønske barnehagen lot ham bære sekken, om enn ikke med supertung vekt, bare sånn fordi jeg synes det ligger et poeng i å få gjøre det...

Men siden barnehagen stiller med all mat til lunsj, kun de som skal ha frokost har med matboks, så lurer jeg på hvorvidt de har med mat (og drikke) på tur i det hele tatt, barnehagen har sikkert ikke matbokser og drikkeflasker/thermos til alle... så de går vel korte turer før eller etter lunsj da? Merkelige greier, eller om de får beskjed om å ha med (tom?) matboks på turdager?

Det finner vi ut etterhvert.
Poenget er bare at jeg ønsker at han skal ha en skikkelig sekk. Relaterer anskaffelsen til barnehagestart litt for å gjøre dette til litt stas, store gutten min som skal begynne i barnehagen. Hvorvidt de bruker den så mye der vil tiden vise, men han kommer da helt sikkert til å bruke den, når vi kjører på ferie, når vi er på påskeskitur (nei, han skal ikke børe tungt, men det kan da være stas å ha en symbolsk sekk på ryggen, med en genser oppi eller noe) når vi går på tur... ja, jeg synes han fortjener sin egen sekk. I passe størrelse til en førskole gutt. Altså ikke en 20 liters sekk, og jeg synes det er litt dumt av en selger å selge den til oss til en toåring! Selvsagt er det jo vår feil at vi kjøpte den, men situasjonen var såpass stresset at når han sa den var passe stor, ja så tok jeg den og gikk, fikk i gutten litt mat og fikk ham til å sove, for det trengtes!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:38   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

På turer i barnehagen til mine to eldste hadde de med mat på tur selv om barnehagen stilte med all mat. Barna hadde litt skiftetøy og vannflaska si (ca 0,2 L, de fikk i barnehagen) i sekken. De ansatte bar maten og evt varm drikke og utstyr. De var på tur 2-3 ganger i uka, de barna som kom først i barnehagen om morgenen fikk være med og smøre matpakker.

I barnehagen der min yngste går nå stiller barnehagen med all mat inkludert frokost, men der må barna ha med seg niste hjemmefra på turdager. Turdagene er sjeldnere her, så det er ikke noe praktisk problem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:45   #33
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg skulle ønske barnehagen lot ham bære sekken, om enn ikke med supertung vekt, bare sånn fordi jeg synes det ligger et poeng i å få gjøre det...

Men siden barnehagen stiller med all mat til lunsj, kun de som skal ha frokost har med matboks, så lurer jeg på hvorvidt de har med mat (og drikke) på tur i det hele tatt, barnehagen har sikkert ikke matbokser og drikkeflasker/thermos til alle... så de går vel korte turer før eller etter lunsj da? Merkelige greier, eller om de får beskjed om å ha med (tom?) matboks på turdager?

Jeg synes også det er fint at barna oppfordres til å bære egen sekk.

Vi tar med mat når vi går på tur i vår barnehage, og det gjøres som regel slik at vi smører ferdige brødskiver med masse forskjellig pålegg, slik at alle får noe de liker, og alt legges i en kjempestor Tupperwareboks. Vi deler ut til barna når vi skal spise, enten de sitter på sitteunderlag i skogen, på lekeplass eller rundt bord på bibliotek eller museum. Til drikke tar vi med kopp til alle, og store vannflasker som vi heller av. Melkekartonger har vi også hatt med, fortrinnsvis på dager det ikke er altfor varmt i været. Vi har også med varm drikke på vinterstid, og da lager vi til f.eks. kakao i store termoser.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:50   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Jeg har inntrykk av at i de fleste barnehager slipper de minste å bære sekk på tur. Så det er godt mulig at det egentlig ikke er behov for en egen barnehagesekk enda. Skjønner at du har lyst til å kjøpe en da, og en skikkelig 12 liters sekk vil det alltid bli bruk for. LilleVenn bruker enda sin, hun skal begynne i 2. klasse nå.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:55   #35
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Vi har brukt Troll-sekk til Snuppa. Finner ikke noe link til noen sånn, men her er et bilde av en jentevariant av sekken. Det er en 10L sekk:


Den har gode, forede skulderremmer, og har både hoftegreier og brystgreier.

Vi måtte ha ordentlig tursekk til jentungen fra hun startet i bhg nesten to år gammel. De måtte bære en bleie eller to selv, samt en bitteliten drikkeflaske, evt. matboks når de var på tur. Eller det var ofte sekkene ble puttet i en vogn, men det er for å ha barnets skift/mat/drikke delt fra hverandre. Åssen skulle det vel gått hvis de ansatte tar med seg 5-10 unger ut på en tur, hvor over halvparten bruker bleier, og av de som bruker bleier er det garantert ikke samme type alle bruker. Noen er små, noen er store. De stapper en stor bleie på en liten unge, og vips er ungen våt herfra til evigheten.

Joda.. en god tursekk er viktig! Også føler ungene seg litt store når de har sekk, dah!

Lever tilbake sekken og si at de bør utdanne personalet sitt MYE bedre! Makan til behandling er ikke mulig! Er glad i G-sporten min som faktisk tilbyr seg å bestille produkter de ikke har inne, før jeg foreslår det!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:05   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Ingen har tilbudt seg å bestille, den som hadde større berganssekker sa "vi har hatt dem før, og får dem sikkert inn senere..." men at jeg kunne trenge dem nå, vel, ØNSKET den nå, falt henne ikke inn å bry seg med...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:15   #37
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ingen har tilbudt seg å bestille, den som hadde større berganssekker sa "vi har hatt dem før, og får dem sikkert inn senere..." men at jeg kunne trenge dem nå, vel, ØNSKET den nå, falt henne ikke inn å bry seg med...

Hvis du skal en tur til Oslo nærmeste tid så kan jeg bestille inn en 12 l til deg... Det er en perfekt sekk for de minste spør du meg. jeg kjenner at jeg får lettere hjerteattak av at du er solgt en 20 liter(!!!!!!!!!!!) til en 2-åring. Det er galskap. Snakk om bare å ville få gjennom et salg..

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:17   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Har planer om å holde meg i Bergen, så Oslo er litt tungvindt, lettere å bestille i en nettbutikk da (siden jeg ikke kommer på noen å verve)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:19   #39
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Har planer om å holde meg i Bergen, så Oslo er litt tungvindt, lettere å bestille i en nettbutikk da (siden jeg ikke kommer på noen å verve)

Du kan be G-sportene om å bestille til deg, og du må ikke kjøpe den hvis du ikke liker den. Det er bare for dem å ta en kjapp tlf til Bergans. Sånn gjør vi det iallefall hos oss.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 22:24   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.731
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Tenk om en av de to lokale g-sport hadde foreslått noe slikt, hadde det vært lettere enn å fortelle meg at en "formløs dillesekk" er barnehagesekken de har, eller å fastslå at vi har hatt dem før, så får dem sikkert igjen en gang?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no