Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bomkjøp av barnehagesekk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-10, 22:33   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk

Jeg skulle ønske barnehagen lot ham bære sekken, om enn ikke med supertung vekt, bare sånn fordi jeg synes det ligger et poeng i å få gjøre det...

Men siden barnehagen stiller med all mat til lunsj, kun de som skal ha frokost har med matboks, så lurer jeg på hvorvidt de har med mat (og drikke) på tur i det hele tatt, barnehagen har sikkert ikke matbokser og drikkeflasker/thermos til alle... så de går vel korte turer før eller etter lunsj da? Merkelige greier, eller om de får beskjed om å ha med (tom?) matboks på turdager?

Det finner vi ut etterhvert.
Poenget er bare at jeg ønsker at han skal ha en skikkelig sekk. Relaterer anskaffelsen til barnehagestart litt for å gjøre dette til litt stas, store gutten min som skal begynne i barnehagen. Hvorvidt de bruker den så mye der vil tiden vise, men han kommer da helt sikkert til å bruke den, når vi kjører på ferie, når vi er på påskeskitur (nei, han skal ikke børe tungt, men det kan da være stas å ha en symbolsk sekk på ryggen, med en genser oppi eller noe) når vi går på tur... ja, jeg synes han fortjener sin egen sekk. I passe størrelse til en førskole gutt. Altså ikke en 20 liters sekk, og jeg synes det er litt dumt av en selger å selge den til oss til en toåring! Selvsagt er det jo vår feil at vi kjøpte den, men situasjonen var såpass stresset at når han sa den var passe stor, ja så tok jeg den og gikk, fikk i gutten litt mat og fikk ham til å sove, for det trengtes!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.