|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenJeg syns faktisk det er tull å bruke så mye tid å krefter på et hamster. Jeg syns samfunnet begynner å gå vel langt når det gjelder kjæledyr.
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenJeg hadde nok operert det. Hadde en rotte engang som fikk hjernesvulst. Den ble desverre avlivet på operasjonsbordet fordi det ikke var noe å gjøre. Den verste beslutningen jeg noen gang har tatt.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenMan gjør mye for dyret sitt som man er glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenKunne ikke fallt meg inn å ikke gjøre det jeg kunne for det dyret jeg hadde om det ble skadet/syk.
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i døren
Jeg har betalt ganske mange tusenlapper i veterinærutgifter de åtte årene vi har hatt katt nå, men det er ikke det det handler om for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenKommer litt ann på syntes jeg da. Om dyret er ungt, om det blir lang rekonvalisestid osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenJeg må ærligt innrømme at jeg ikke hadde gjort det, både p.g.a. rekonvalescensen og pengene.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenJeg må innrømme at jeg nok ikke hadde betalt flere tusen kroner for å behandle et dyr som i utgangspunktet har en såpass kort levetid som hamstere, mus og rotter har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Kremt kremt.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenDa jeg var yngre så hadde dyreforandleren en hamster som ble 8 år. Den nektet han å selge og den bodde hele livet sitt i butikken.
![]() |
#13 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hamsteret klemte benet sitt i dørenJeg knytter meg veldig til dyr, og anser dem som familiemedlemer. Det være seg både store og små dyr. Og selvfølgelig; skulle noen av dem bli syke, eller trenge behandling av noe slag, så gjør vi det. At det koster mye mer enn dyret kostet å kjøpe, det tenker jeg ikke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|