|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kidding, right?
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Jeg vet om noen som har løst I-landsproblemet med å gi hele familien weekendtur til et eller annet sted. Nå som skoleferieinnstrammingen kicker inn blir det jo også en veldig fin og DYR gave.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Lillegutt har absolutt alt han trenger og enda litt til så til han pleier jeg å sette/ å be om at det settes en sum penger på "opplevelseskontoen" også kjøpe en liten ting i tillegg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Vi begynte å gi opplevelser til ungene i gave for flere år siden, og de liker det kjempegodt, og skriver gladelig mange slike opp på ønskelistene sine også. Vinn-vinn!
|
|
|
#24 |
|
Protonterapeut
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Jeg tror aldri ungene her har fått så billige gaver som i år; støvletter til Knøtteliten (kjøpt billig i Polen) og Lego Minecraft til Knotten(349,-).
|
|
|
#25 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Mine får stort sett praktiske ting (treningstøy, sportsutstyr, ting til rommet, klær, sko), men om de hadde alt sånt, hadde de helt klart satt pris på opplevelser. 3-åringen får kinobillett i julegave av 10-åringen - vi skal se Emil og Ida i mellomjula. Det regner jeg med at han skjønner - selv uten noe annet en gavekortet.
|
|
|
#26 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Fireåringen her ønsker seg heller ingenting. Hun bare titta dumt på kjøpesenternissen vi traff i går som spurte hva hun ville ha til jul.
|
|
|
#27 |
|
bits and pieces
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Årskort på Akvariet hadde vært midt i blinken for minsten og jeg tror han hadde blitt kjempeglad for å få det i gave.
|
|
|
|
#28 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Teaterbilletter har vært suksess som gave til frøkna her.
|
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!
Jeg har ingen problem med å gi bort ski eller skøyter kjøpt på loppis i gave heller, jeg da. Gitt at de ser ok ut, selvsagt, og ikke bærer veldig stor preg av slitasje. (Jeg gir ikke bort brukte ting til andre altså, men innad i familien synes jeg det er helt ok.) Et år fikk Frøkna undervannskamera av oss, som hun ønsket seg og som vi ikke ville prioritert å kjøpe nytt. Det ble kjøpt på Finn til en pris som vi kunne leve med, pakket inn til jul og var årets julegave. Hun var stålende fornøyd. I fjor fikk hun min gamle iPhone 4, vasket, pusset og med nytt deksel. Hun var helt i ekstase. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Opplevelser er fantastiske gaver! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!
Smart!
05 og 08 Sist redigert av millact : 22-12-13 kl 19:51. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!Mine har fått årskort til dyreparken før.
|
![]() |
|
|