Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-13, 10:31   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblem 2014. De ønsker seg ingenting!

Jeg tenker det er helt ok å få opplevelser som gave. Kino, badelandtur eller noe annet. Junior har ønsket seg turer til Pirbadet i gave (badeland i trondheim) Synes også det er helt ok å få ting som man trenger til rommet f.eks. Junior får pult nå og mannen setter opp en stasjonær pc av deler han har liggende. Jeg er vokst opp med at man fikk vintertøy/sko som gave også. Brødrene mine fikk flere år sånne ordentlige varme vinterdresser fra felleskjøpet av alle ting. De var ganske dyre og de ble ordentlige glade hvert år. Jeg er nok vant til mer nøkterne gaver generelt enn mange her inne har jeg inntrykk av når jeg leser gavetråder av forskjellige slag (om det nå er jul, bursdag eller bryllupsgaver)

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.