|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lykkelig
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Altså, elite og elite. Det er unektelig folk her inne som er mer fremtredende enn andre. Enkelt og greit. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Jeg regner deg i alle fall som en av de rutinerte og godt kjente på forumet. Var det ikke du som hadde laget den klistrede tråden med skikk og bruk-regler til nye medlemmer? Kan ikke finne den i farta, men det at du hadde guts til å lage en slik tråd, og fikk så mye positiv oppmerksomhet rundt den, sier meg at du er godt inne i det gode selskap. |
|
|
|
#3 |
|
"De"
|
Hm. Her tror jeg man snakker litt jantelov altså. De du nevner her hender det at jeg misunner for all sin viten og velartikulasjon.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Nei, da misforstår du meg. Det vil si, jeg kan også være unnelig på andres velartikulasjon og kunnskap, men det har ingenting med jantelov å gjøre. |
|
|
|
#5 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg kaller dere for eliten kun for å røske dere i leggen. Jeg kan godt pirke litt mer i det, hvis dere vil?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har ikke merket noe mer eller mindre mammaprat her inne jeg, men så har jeg aldri åpnet de trådene heller da.
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er enig i at de nevnte brukerne er synlige i forumet, men det er pga deres viten og gode skrivestil ja. Ikke fordi de er sjefete og ufine.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Ja, Zoë sier det mye bedre enn meg. |
|
|
|
#10 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Når man begynner å snakke om "eliten" og om få definert hvem denne eliten er, så er det vel ofte en diskre tigging om at noen skal ile til og fortelle at nettopp du er en av "eliten". |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dig for victory!
|
Tøys og tull.
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Jaha? Du tror ikke det er en generell tretthet mot slike tråder?
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
DEt gleder jeg meg til.
Jeg kuttet litt av innlegget, selv om jeg er enig i det du skriver.
|
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Mnja, jeg synes nå det må gå an å påpeke at det har blitt tamt her uten å stilles personlig til ansvar. Det er klart, forsurer man miljøet så kan man like gjerne ta seg en pause. Men i en tråd med et spørsmål om hvorfor man er lite på FP synes jeg må gå an å svare "Fordi jeg synes det har blitt kjedelig her". Jeg synes det kan være viktig å få fram, slik at vi alle kan se om det er mulig å gjøre stedet mer spennende igjen.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Det som jeg synes er litt morsomt er jo at folk ser jo forskjellige folk. Nabojenta, stemmer det at du var med Mayflower(?) og dermed så anser du antagelig deg selv og de andre Mayflowerne som de som er mest "autentisk" FP.
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Jeg, jeg, jeg. Typisk, typisk, typisk. FP inkarnert, det er nolo det.
|
|
![]() |
|
|