|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Dette blir jo bare for enkelt, jeg kjøper ikke argumentasjonsrekken din i det hele tatt. Du tror ikke at mengden/tilgangen på våpen og andre samfunnsmessige forhold har noe å si for graden av vold i et samfunn? Jeg vil tro at Canada ikke ligger spesielt langt bak USA når det gjelder mengden TV-kanaler eller vold på TV, for eksempel... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser du helt bort fra at dette kan stemme? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Hva er det som kan stemme? At vold på TV er hovedårsak til voldsmengden i USA? Det tror jeg ikke stemmer, nei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Jeg er også veldig imot vold på TV, og da særlig som underholdning rettet mot barn. Men jeg syns ikke det har noe med debatten rundt Kristophers Schaus programmer å gjøre. Jeg har ikke sett den nye serien, men tidligere så kan jeg ikke se at han har noen voldelige innslag. Det du skriver er helt på siden av denne diskusjonen.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Faktisk enig i mye av det du skriver. Spesielt det siste. Sånn sett så håper jeg at folk som ser Kristopher Schaus innslag om fiksing av haka kan dra en parallell til de programmene du nevner. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Velkommen hit! Dette er et fint forum, håper du vil trives.
|
|
|
#7 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig godt poeng! Kunne ikke vært mer enig. Det er nettopp dette han gjør ofte, synes jeg, viser oss det paradoksale og til og med hyklerske i vårt samfunn i dag.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke sett programmet, men kunne sikkert sett det. Schau synes jeg noen ganger er hysterisk morsom, og noen ganger blir det helt feil. (Som "fuck for forest". Mange barn på Quart, og der gikk det ikke an å bruke av-knappen.) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg liker ikke typen Kristopher Schau og gidder derfor ikke se programmene. Men jeg forstår ikke at det han gjør skaper slik oppstandelse og slike følelser. Snakk om å legge mere i programmene enn det det er/og eller vri det til noe annet enn det det er. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke sett programmet og kommer ikke til gjøre det heller. Ikke pga innholdet, men fordi jeg ikke har noe sansen for Schau. Dessuten gir tittelen på programmet meg flashback til filmen Seven. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Der fann eg ein definisjon på nettet ja...
Sist redigert av Alfa : 05-11-07 kl 18:26. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Joda, jeg ser den, men om du tenker etikk og moral ut fra DEG, så faller jo frivillighetsgreien bort, siden den likevel blir irrelevant.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Schau er morsom innimellom, men kan bli litt for uspiselig.. |
|
|
|
#14 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Eg |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg synes også at programmet er informativt.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
|
|
|
#19 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Nei, dette programmet var ikkje håning i det heile. Programmet var samfunnskritisk og Schau går jo langt i å forsvare dei kristne verdiane Sist redigert av Alfa : 09-11-07 kl 09:15. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg så programmet i går ene og alene pga alt styret. Ærlig talt synes jeg det var ganske kjedelig og litt teit. |
|
|
|
![]() |
|
|