|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Altså, det er ikke rart at en innflytter fra et hvitt og fredelig sted syns Grønland og Grünerløkka er travle, masete, rotete trange bydeler og at det er ofselig mange mennesker som ser veldig fremmedartede ut der. Frogner fremstår virkelig som mer ROLIG enn Grønland, altså. Men det er noe med å SI det, og på den måten!
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?
Jeg er skrekkelig fordomsfull og innbiller meg at fyren aldri har vært på Grønland.
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Å, jeg kan levende forestille meg at han har vært på Grønland FØR han sa dette.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Å si at man vil bo i et rolig strøk, er virkelig ikke det samme som å si at man vil bo på vestkanten, altså. Det finnes tonnevis med rolige strøk på østkanten.
Her sauser han jo sammen hele østkanten, han snakker ikke spesifikt om Grønland. Og i tillegg si svilisert!? :skingrestemme:
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Selvsagt gjør det det, men når man kommer ny til byen og med arbeidssted i sentrum så blir man ofte eksponert til sentrum, Frogner, Grønland, kanskje opp mot Bislett, fordi det er i gangavstand. Frogner er en lett tilgjengelig fredelig bydel som er veldig estetisk tiltalende for en innflytter. Akkurat nå kommer jeg ikke på en like fredelig bydel som er like sentrumsnær (sentrum her definert som Stortinget).
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Evt. passer følgende smiley'er:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Jeg må innrømme at området rundt Grønnegata ikke akkurat er det jeg forbinder med et stille og rolig strøk - det er da rett rundt hjørnet for Bogstadveien?
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Jepp. Kun et steinkast unna.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Kampen er vel et godt eksempel på et relativt sentrumsnært område som er like rolig som Frogner og MYE roligere enn Grønnegata. Men tar selvfølgelig mye lenger tid å gå fra Kampen enn fra Grønnegata når Stortinget er destinasjonen.
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
...OG man må gå over Grønland.
|
|
|
#15 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Jeg er nesten mest bekymret for dete utsagnet, mht hans egnethet for å i det hele tatt være stortingsrepresentant:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Mannen er dust. Han vet bedre, men spiller på fordommer.
|
![]() |
|
|