![]() |
#221 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Uenig. Jeg er rett og slett satt sammen sånn at jeg fniser av fjas jeg. Kall det dårlig humor, kall det hva du vil, men avsporinger er rett og slett noe jeg liker godt.
![]() |
#222 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumÅh! Milfrid og jeg hadde et vakkert fjaseøyeblikk, da vi først var skikkelig i tottene på hverandre og slengte |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Shake it out!
|
Hele kluet er å ikke lese hele tråden før man kaster seg inn i diskusjonen. Det kan riktignok føre til at man misforstår ganske mye, tråkker noen heftig på tærene osv, men på den andre siden blir det definitivt liv i diskusjonen igjen
![]() |
#224 |
Come what may...
|
Bare for noen sier sin mening om saker og ting så betyr da ikke at dem sutrer over tonen på FP. Det er diskusjonforum alle har lov å mene det dem vil uten at andre skal lure hvorfor dem ikke går og finner seg en annen plass å være.
![]() |
#225 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt fjasing er jo greit, men noen ganger blir det såpass mye at det ikke er særlig morsomt lenger. men alle kan jo ikke ha samme humoren.
![]() |
#226 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Takhøyde i forumDet fine med fjasingen her er at man fint kan pense tråden inn igjen på "rett" spor om man heller vil det. Selv foretrekker jeg fjasing når en diskusjon har holdt på for lenge. Fjaset bidrar til å gjøre meg (og trolig andre som ikke synes surmuling er sport) munter til sinns.
![]() |
#227 |
anglofil
Men kan det ikke opprettes et egent underforum for deg og dine hjertevenner der dere kan sitte og fjase og kozemoze hele dagen?? Da vil det jo kanskje være sjangs for at dere ikke vil ha nok tid til å kuppe hver diskusjon med helt irrelevante ting. For jeg skjønner ikke vitsen med å være på forum hvis hensikten ikke er å diskutere men kun å fjase ... ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
By the Sea
|
Om man ikke liker statsministeren, skal man flytte fra Norge? Om man har en lærer som sucks, skal man bytte skole?
Det skal du ha aC - du er god til å gjøre
![]() |
#230 |
|
Jeg har ikke godt over 7000 innlegg med bare fjas. Get your facts straight. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg synes hvertfall at når noen sier de føler seg mobbet så bør "vi andre" tenkte over det en gang eller tre, og ikke bare slå det bort med at "det hadde ikke jeg følt meg" eller "det var ikke det vi mente" eller "da bør du finne deg et annet sted å leke din dust". |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Come what may...
|
Hvis man gir seg selv lov til å lure og si sin mening, så må man gi andre også lov til å gjøre det samme. Ergo ingen trenger å finne seg en ny plass å være pga sin mening.
![]() |
#233 |
anglofil
Sier ikke at alle innleggene dine er fjas men altfor mange, det går vel an å ta det innover seg gjør det ikke? Selfawarness? Hørt om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
Nei, og det har jeg heller ikke sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Pauset
|
Litt det jeg tenker også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Come what may...
|
Nei kun 6000 av dem kanskje!
![]() |
#238 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Takhøyde i forumDet er sånne fjaseøyeblikk jeg lever for, AC
![]() |
#240 |
Ringskrømt
|
Jeg fniser også av fjas stundom, men det kan bli for mye av det gode. Videre er jeg veldig skeptisk til denne greia enkelte har med å begynne å fjase når stemningen blir amper og brukeren snakker med store bokstaver. Fjas brukes for å avlede, og det blir litt for dumt, synes jeg. Det er helt greit at situasjonen er preget av alvor og seriøsitet da det gir forumet enda mer tyngde.
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|