Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 00:30   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Bare for noen sier sin mening om saker og ting så betyr da ikke at dem sutrer over tonen på FP. Det er diskusjonforum alle har lov å mene det dem vil uten at andre skal lure hvorfor dem ikke går og finner seg en annen plass å være.

Tanken er fri, og jeg har lov til å lure, på akkurat samme måten som du har lov til å ... si din mening om saker og ting. Jeg fiksa ikke tonen på NM, ergo exit NM, enter FP. Selvfølgelig skjønner jeg jo ikke hvorfor ikke alle andre gjør som meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.