|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Uenig. Jeg er rett og slett satt sammen sånn at jeg fniser av fjas jeg. Kall det dårlig humor, kall det hva du vil, men avsporinger er rett og slett noe jeg liker godt.
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt fjasing er jo greit, men noen ganger blir det såpass mye at det ikke er særlig morsomt lenger. men alle kan jo ikke ha samme humoren.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
Nå leser jeg ikke alle trådene her inne da, og skal glatt innrømme at hvis tråden i utgangspunktet ikke er verdens mest interessante, så detter jeg fort av hvis det er mye fjas. Vel å merke hvis fjaset ikke er morsomt. Noen ganger er det jo tråder med side opp og ned med fjas som er kanonfestlige.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Jeg fniser også av fjas stundom, men det kan bli for mye av det gode. Videre er jeg veldig skeptisk til denne greia enkelte har med å begynne å fjase når stemningen blir amper og brukeren snakker med store bokstaver. Fjas brukes for å avlede, og det blir litt for dumt, synes jeg. Det er helt greit at situasjonen er preget av alvor og seriøsitet da det gir forumet enda mer tyngde.
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|