Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 23:25   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enig.

Uenig. Jeg er rett og slett satt sammen sånn at jeg fniser av fjas jeg. Kall det dårlig humor, kall det hva du vil, men avsporinger er rett og slett noe jeg liker godt.

Nesten, men bare nesten like godt som en god diskusjon.

Gammel 15-04-08, 23:29   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Uenig. Jeg er rett og slett satt sammen sånn at jeg fniser av fjas jeg. Kall det dårlig humor, kall det hva du vil, men avsporinger er rett og slett noe jeg liker godt.

Litt fjasing er jo greit, men noen ganger blir det såpass mye at det ikke er særlig morsomt lenger. men alle kan jo ikke ha samme humoren.

Gammel 15-04-08, 23:38   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Litt fjasing er jo greit, men noen ganger blir det såpass mye at det ikke er særlig morsomt lenger. men alle kan jo ikke ha samme humoren.

Nå leser jeg ikke alle trådene her inne da, og skal glatt innrømme at hvis tråden i utgangspunktet ikke er verdens mest interessante, så detter jeg fort av hvis det er mye fjas. Vel å merke hvis fjaset ikke er morsomt. Noen ganger er det jo tråder med side opp og ned med fjas som er kanonfestlige.

Men ok, jeg er litt enig likevel. Fjas kan ødelegge noen tråder. Det hender at de som fjaser har en litt dårlig dag

Gammel 15-04-08, 23:36   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nesten, men bare nesten like godt som en god diskusjon.

Jeg fniser også av fjas stundom, men det kan bli for mye av det gode. Videre er jeg veldig skeptisk til denne greia enkelte har med å begynne å fjase når stemningen blir amper og brukeren snakker med store bokstaver. Fjas brukes for å avlede, og det blir litt for dumt, synes jeg. Det er helt greit at situasjonen er preget av alvor og seriøsitet da det gir forumet enda mer tyngde.

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.