Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 21:34   #201
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg fant den! Min svigermors schlägermeny!
1) Skinke med poteter og saus.
Velg en fet sommerskinke og skjær den i skikkelig tykke skiver. Lag hvit saus ved å koke opp melken for så å røre inn mel slik at sausen blir temmelig tykk og ganske klumpete. Den gode bismaken av kokt/svidd melk gir retten særpreg. Salt sausen rikelig. Lag sausen i riktig god tid slik at den blir svidd i bunnen og snerkete på toppen. Kok potetene litt for lite, så de er knallharde i midten. Salat lages av finhakket kinakål, tomater og agurk med thousand island. Server!

2)Gryterett

Basis er tre pakker kjøttdeig og to pakker meksikansk gryte fra Toro. KJøttdeigen og gryteposene + vannet has samtidig oppi gryta slik at kjøttet blir kokt og ikke stekt. Deretter piffes retten opp med to bokser hermetisk champignon, to bokser mais og en boks tomater. Glem ikke å ha i "saften" fra boksene også. Nam-nam Gryten serveres med uncle Bens 5-minutters ris og en salat som beskrevet ovenfor.

3) Fiskepudding
Kjøp den billigste fiskepuddingen du finner i butikken (den som har ca 10% fisk) og skjær den i skiver. Stek skivene på høy varme i masse margarin slik at skivene er svidde utenpå og kalde inni. Server med posepotetmos, ketcup og brun saus laget ved hjelp av å svi melet til det er brunt, spedd med vann og smakt til med masse salt. Nam nam! Dette er så godt at tårene står i øynene på en!

5)Stek
Legg gjerne en litt frossen stek i ovnen og stek den på middels varme over natten i en stekepose, slik at den er mer kokt enn stekt og garantert helt grå tvers igjennom. Lag saus som ovenfor, dvs med å svartsvi mel, og spe med kraften som har dannet seg i stekeposen. Salt skikkelig godt og er du helt crazy har du i hvitløkspulver. Fløtegratinerte poteter lages med melk og pass på å ha osten på med en gang slik at den blir brunsvidd. Det må være så mye væske at potetene svømmer i melk. Her brukes gjerne i hjelkokte grønnsaker til, feks kokte gulrøtter i skiver og brokkoli og blomkål. Disse kokes i rikelig med vann i minst 20 minutter uten salt.

6) Kake, generelle tips
Vær knipen på gode råvarer, og ha ulik temperatur på alle ingredienser. Eggene piskes så all luft går ut av blandingen, mel siktes aldri i, slik at det alltid er klumper av mel, bruk bare margarin og for all del ikke smør, siden smør er så dyrt. Vær gjerne unøyaktig med blandingen og stek kakene for lenge slik at de blir skikkelig tørre. Hvis man er ekstra heldig er kakedeigen blitt såpass tung at kaken er rå og innsunken på midten. Dette skjules lett ved å dynge på mye glasur på midten.

7) Fiskegrateng:
Kok fisken og ha den i bunnen av en ildfast form. Pisk egg og ha i mel og salt, og hell over fisken. Ha over griljermel. Server med ihjelkokte grønnsaker (se 5) og litt harde poteter. Denne elegante måten å lage grateng på vil gi et resultat som smaker som melete eggerøre med fisk i. Skikkelig godt! Smeltet margarin gir en piff!

Jeg lover deg, dette er noe av det absolutt festligste, rasende hysterisk morsomme lesestoff jeg har hatt på lenge! Jeg ler så tårene triller og sambo lurer på hva i all verden det er som er så morsomt at jeg har Alice Cooper-øyne av all mascaraen som bare renner og renner (dritlekkert..)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:49   #202
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg viste LilleLeos pizzasnurrer til mannen min, han hold på å knekke sammen av latter!


__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 01:00   #203
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Herlige historier!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 03:34   #204
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har alltid vært flink til å lage mat, men av og til må det jo nesten gå gale.

For noen måneder siden skulle jeg lage pizza-boller.
For å si det sånn... Det så litt makabert ut på kjøkkenbordet:









Det var egentlig veldig morsomt, men jeg ble så sint at det endte med at jeg sto og hulket på kjøkkenet
Lille var syk nemlig, og jeg skulle være god mor og lage noe godt til henne.

Vet du, blir denne tråden morsommere nå, så må jeg begynne med Tena Lady... Herlighet LilleLeo.... tanken var god den, men dette ser ut som..... drap??

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 08:42   #205
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg hadde forresten en periode hvor jeg eksperimenterte over hvilke triks jeg kunne bruke for å ikke grine av løk, for her renner det noe jævlig.

Jeg så IKKE lur ut der jeg sto og skrelte løk, med dykkermaske og snorkel. Det funket ikke

Jeg slår et slag for løkhakkeren! - Man kan tro at det er en utrolig upraktisk og støvsamlende kjøkkendings, men jeg setter sånn pris på min! (jeg griner om jeg er i samme rom som de som skjærer løk, så jeg er kronisk)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 08:51   #206
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Venninna til mora mi skulle være "vill og vågal" og lage en ny kake til bursdagen sin. Hun ringte og fikk oppskrift på ostekake (jada, dette er mange år siden) - Kaka ble laget og den så svært så vellykket ut, men da gjestene smakte på den, syntes de den smakte litt merkelig. (for flere av disse damene var ostekake noe helt nytt)

Nå viser det seg at kokken hadde brukt philadelphia - med hvitløk og urter....Hun synes forøvrig kaka "litt annereldes i smaken, men god"

I et bryllup jeg var i for noen år siden var det en av de som skulle bake kake som skulle være "festlig" og tok en fiskepudding og smurte den med sjokoladeglasur og pyntet den - som om det skulle være en formkake med sjokolade. Bruden i dette bryllupet var fra Irland, så mange av gjestene kom derifra. Vi nordmennene lo godt av kaka og lot den ligge på fatet, flere av irene var veloppdragen og spiste opp den biten de hadde forsynt seg med.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 10:16   #207
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det finnes de som tester temperaturen på pommes frites oljen på denne måten, og synes det er helt greit.

Sikkert de samme som dingler oppi luften, etter en ring i neseboret sitt...

Jeg har 11 og et halvt fingeravtrykk. Et par runder til med julesmulteringer nå, så kan jeg begynne med kriminelle handlinger.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:58   #208
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.879
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Jeg har 11 og et halvt fingeravtrykk. Et par runder til med julesmulteringer nå, så kan jeg begynne med kriminelle handlinger.

Hvor mange fingre hadde du i utgangspunktet da?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 16:43   #209
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvor mange fingre hadde du i utgangspunktet da?

13

Men sånn går det når mamma kjøper inn nye brødkniver og man er vant til sløve...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:52   #210
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.679
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Sikkert de samme som dingler oppi luften, etter en ring i neseboret sitt...

Jeg har 11 og et halvt fingeravtrykk. Et par runder til med julesmulteringer nå, så kan jeg begynne med kriminelle handlinger.

Nei, faktisk en helt normal kokk, eller kjøkkensjef.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 08:40   #211
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av hadi, her.

Nabogutten har siden en mislykket opplevelse på skolekjøkkenet stadig blitt minnet på at man ikke setter brøddeig med spiralvisp ...

Så han lærte det etter bare én gang, altså? Jeg drepte TRE håndmiksere i en tidlig kjøkkenskriverperiode, jeg.... Da ga moren min opp og kjøpte Kenwood, den lever fortsatt!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:33   #212
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg ler altså hver eneste gang jeg er innom denne tråden. Dette er virkelig en slik "la-meg-bli-i-godt-humør"-tråd.

og forresten: det går ikke ant å varme melk til kakao i vann-koker..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:41   #213
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

og forresten: det går ikke ant å varme melk til kakao i vann-koker..

Det funker derimot å la den gå i gjennom hele kaffetrakteren.. Men det ryker veldig mye etterpå...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:26   #214
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Det funker derimot å la den gå i gjennom hele kaffetrakteren.. Men det ryker veldig mye etterpå...

Kaffetrakter kan man forresten lage nudler i.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:35   #215
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Når det gjelder mat så er stemora mi den morsomste jeg vet om.
Hun skulle lage 4 høner til middag en gang. I kokeboka sto det at hønene skulle langstekes i 3 timer. Rask hoderegning fikk henne da til å innse at hun måtte steke hele natten. Hun spurte da naboen om hun kunne låne hennes ovn, for å i hvert fall halvere steketiden.
Naboen foreslår jo da at hun kan putte alle i ovnen samtidig.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:36   #216
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg kom forresten på at jeg gjorde en liten tabbe for en del år siden.

Skulle overraske kjæresten min (nå mannen min) med en av hans livretter, så jeg laget terteskjell med fiskeboller i hvitsaus.
Da han kom hjem viste det seg imidlertid at han ikke likte fiskeboller, jeg hadde forvekslet det med livretten til en tidligere kjæreste av meg!

Prøvde å ro det hele i land

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:00   #217
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.722
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Forrige søndag hadde jeg invitert mine foreldre til kalkunmiddag. I sluttfasen skulle jeg ta en tupperwareshaker og riste litt jevning, slik at ikke sausen fikk klumper i seg.

Det er ikke særlig lurt å blande mel og lunkent vann i en supertett tupperwarebeholder. POFF sa det, og jeg hadde meljevning over hele meg og kjøkkenet.
(lunkent vann fordi det var det første i springen etter jeg hadde brukt den sist, og jeg skulle skynde meg og hadde glemt av at det var lunkent vann der)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:51   #218
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Inspirert av Busymum kom jeg til å tenke på noe mindre lurt. Hva du enn gjør, ikke varm vann i mikroen litt ekstra for sikkerhets skyld. Gjør du det, så putt i det minste en skje i koppen før du heller oppi posen med kakaopulveret.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 01:00   #219
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg elsker denne tråden

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 07:17   #220
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.722
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Da mikrobølgeovnen gjorde sitt inntog, skulle søsteren min varme opp igjen et egg. Jeg husker at jeg holdt på å le meg i hel etter hun satte skjeen i egget og egget eksploderte i tusen biter

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no