|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Og så tror jeg at Sitron får, i manges øyne, mye slækk fordi hun faktisk er snill og omsorgsfull. Hun er veldig klar i det hun mener og hun flink til å argumentere for meningene sine. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Egentlig som lys og påskepyntet for øyeblikket. Men ellers er jeg jo evig ung, så kylling passer fint i så måte også.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Er det noen regler for hvor mange Sist redigert av rine : 27-03-10 kl 19:34. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Åpenbart ikke.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Jøss, rine. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Åtte, om jeg ikke tar feil. Dvs, dersom alle er
Jeg var vel også nevnt der, men jeg kan ikke huske at jeg har fått mer enn én slik smiley i min karriere her inne.
Det tror jeg det er delte meninger om. Jeg husker flere diskusjoner hvor folk har reagert på din fremferd og det har blitt en diskusjon basert på nettopp det.
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Jeg har aldri fått en sånn en. Tror jeg. Enda jeg tilhører "de profilerte". |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Og i forhold til åpenbar tilbedelse av for eksempel Polyanna: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Mens jeg da tror at i en skumming, stopper mange opp ved de kjente og siterer dem, selv om de ukjente kan ha formulert det samme på en enda mer gnistrende måte tidligere. Jeg er HELT enig i at det er lettere å være enig i et velformulert innlegg, men jeg personlig synes ikke det er det som skiller innleggene som blir valgt ut som tilbedelsesverdige og hvilke som ikke blir det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg skal gjerne innrømme at når jeg skumleser forumet, sånn litt her og litt der, så er det mer sannsynlig at jeg stopper opp ved en tråd eller et innlegg dersom noen av de brukerne jeg kjenner til fra før er med i diskusjonen. Men svarer jeg i en tråd, så leser jeg stort sett alt som står (bortsett fra skumming av lange tråder som jeg kommer sent inn i, for eksempel på grunn av en innrapportering). Og når jeg velger ut et innlegg jeg vil sitere eller prikke fordi jeg synes det er så godt formulert, så er det formuleringene jeg velger ut fra, ikke om det er noen jeg "kjenner" eller ikke som har skrevet det.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Ja. Og én måte (ikke den eneste, men en av de viktigste) å bli "innflytelsesrik" på et skriftlig diskusjonsforum på er å være flink til å formidle seg skriftlig. Når jeg ofte respekterer/beundrer det f.eks. Polyanna skriver, så er ikke det fordi jeg liker henne, eller fordi hun er en "profilert" bruker - sammenhengen er omvendt; jeg liker henne, og hun er profilert, fordi hun er klok og velformulert.
|
|
|
#20 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Mene de bra greiene......... |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| personangrep |
|
|