|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Jeg synes det må være rom for å si til folk at det de mener er helt dustete, samtidig som det er lurt å si unnskyld når man går for langt og blir for krass, sier noe dumt eller tipper over og blir ufin og slem. Noen kan av og til gjøre det, også.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Det er jeg helt enig med deg i. Det har hendt at jeg har gjort det. Vi kan alle spore av litt i diskusjonens hete. Dersom noen reagerer og en skjønner at nå gikk jeg litt for langt så er en unnskyldning alltid noe det står respekt av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
Det er jeg helt enig i. Men man trenger ikke å fortelle folk at de er idioter fordi de ikke mener det samme en selv mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
Det synes jeg også er en av de tingene som funker bra her på FP. Sannsynligvis fordi man får anledning til å rydde opp selv uten at tråder blir slettet. Det er en ærlig sak å gjøre feil og respektfullt å stå for det.
![]() |
Emneord |
personangrep |
|
|