Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 22:08   #181
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er på side ni. :rebell:

Jeg og.

Forøvrig har jeg funnet ut at jeg er mer og mer enig med Skremmern, i alle slags mulige tråder på FP. Men vet ikke helt hva det betyr i grunn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:26   #182
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det går i bølgedaler gitt, akkurat nå har jeg middels aktiv periode etter ferie og før det noen veldige aktive uker. Jeg må innom hver dag, men det er ikke alltid jeg "orker" å skrive noe.

Gammel 05-10-10, 22:27   #183
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er enig i at bloggene på en måte føkker opp.
Men jeg skjønner ikke how to fix.

For meg er det ofte sånn at jeg gjerne vil diskutere ting som engasjerer meg. Grunnen til at det engasjerer meg vil i noen saker være fordi jeg har en privat vinkling angående temaet som jeg ikke deler på åpent forum eller noe sted utenom m2 og også i minimal grad der.

Jeg ser at de diskusjonene jeg da deltar i ofte preges av at kontrollpanelet mitt roper til meg at jeg er håpløs å diskutere med for de som kjenner meg fordi jeg ikke forteller i debatten hvorfor dette engasjerer akkurat meg så sterkt. Sånn sett så vil de som har lest om dette i min blogg slite med å diskutere med meg fordi de tar hensyn til de følelsene de vet jeg har i saken.

Dette er jo ikke så lett å komme rundt for meg. Hvordan gjør man det der? Får til å diskutere ting som man har personlig side i uten at man på liv og død må levere ut den personlige informasjonen åpent for alle?

For min del ender det med at jeg da kanskje heller diskuterer med kun de som kjenner meg og historien min - men egentlig vil jeg jo diskutere med alle.

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:27   #184
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, og så liker jeg ikke stemningen her lenger. :ærlig: Det har blitt mye mer bitching, dårligere argumentering, de som virkelig kan retorikkens kunster holder seg unna, og de (som meg) som er altfor tabloide i fremstillingene blir for synlige. Jeg synes det har blitt påtagelig mye mer kjerringstikk og dårlige hersketeknikktriks, for mye internt i åpent forum og generelt dårlig stemning. Man blir trassig av sånt.

Er ikke retorikk talekunst? Først og fremst? :hersker og kjerringstikker så det holder: Jeg synes det er mange som er flinke til å diskutere her, og det er såvisst ingen mangel på hersketeknikker blant de som virkelig kan retorikkens kunster heller, synes nå jeg. Eller, hvem der de, forresten?
Har heller ikke merket noe til dårlig stemning, men jeg blir jo ofte beskyldt for å ha dårlige antenner. Det kan være derfor.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Døh, som medlem siden mars 2008 er du ingen nykommer akkurat!

Som sagt, all den tid jeg ikke kan skryte på meg at alt var så meget bedre før, anser jeg meg selv som en som kom inn da det begynte å gå nedover. Eh...?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes den elitistiske holdningen som dyrkes og poleres på FP er noe for seg selv. Den kan kanskje av og til ha noe for seg, men stort sett blir jeg bare pinlig berørt eller

Helt ærlig - det blir jeg også. Og jeg ble jo ikke engang pinlig berørt av å lese Knausgård.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Forøvrig har jeg funnet ut at jeg er mer og mer enig med Skremmern, i alle slags mulige tråder på FP. Men vet ikke helt hva det betyr i grunn.

Det har jeg merket selv også. Det gjør meg litt engstelig, tatt i betraktning at vi pleide å "bøttekjefte" hverandre daglig i hine hårde dager.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:27   #185
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig med Tosse, jeg mistet også litt tråden da mye av aktiviteten flyttet seg til bloggene. Jeg henger ikke med der.

Godt poeng, jeg henger ikke med i de svingene og har overhode ingen planer om å gjøre heller.

Gammel 05-10-10, 22:29   #186
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var her mye mer før, men nå jobber jeg i arbeidstiden.

Gammel 05-10-10, 22:30   #187
Slettet bruker
Passiv

Standard

Også lurer jeg veldig på hvem denne eliten er. Er det Toffen, Esme og Skilp eller er det hundre personer eller hva?

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:31   #188
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan faktisk være en tanke å ikke gå inn i diskusjoner man vet man ikke klarer å holde seg generelt saklig i hvis man ikke vil dele sine mer personlige erfaringer om temaet som da forklarer hvorfor man uttaler seg som man gjør.

"Jeg vet det bare fordi jeg vet det" er sjeldent et argument jeg godtar, og derfor prøver å unngå å bruke også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:33   #189
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det kan faktisk være en tanke å ikke gå inn i diskusjoner man vet man ikke klarer å holde seg generelt saklig i hvis man ikke vil dele sine mer personlige erfaringer om temaet som da forklarer hvorfor man uttaler seg som man gjør.

"Jeg vet det bare fordi jeg vet det" er sjeldent et argument jeg godtar, og derfor prøver å unngå å bruke også.

Det er en del temaer som er såpass viktige at diskusjonene bør tas.

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:33   #190
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Også lurer jeg veldig på hvem denne eliten er. Er det Toffen, Esme og Skilp eller er det hundre personer eller hva?

Vettsje!

Var den til meg, eller mer sånn generelt?

Gammel 05-10-10, 22:33   #191
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*poff*

Sist redigert av Maverick : 05-10-10 kl 23:06. Årsak: Så opprinnelig edit litt sent.
Gammel 05-10-10, 22:36   #192
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her, men ikke like mye som før. Jeg har et travelt liv for tiden, så jeg har ikke så mye forumtid til overs. Og jeg leser mer enn jeg skriver og har ikke sjans til å henge med i de lange diskusjonene. Da er nemlig det meste sagt før jeg får tid til å både lese og skrive (som i denne tråden) og om jeg da skriver noe, så blir det bare oppgulp. (Som nå.)

Det går dårlig med både Liverpool og Brann for tiden, så jeg har lite å komme med på den fronten også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:36   #193
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

I hear you, agenten.

Gammel 05-10-10, 22:39   #194
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det har jeg merket selv også. Det gjør meg litt engstelig, tatt i betraktning at vi pleide å "bøttekjefte" hverandre daglig i hine hårde dager.

Det betyr selvfølgelig at dere ENDELIG har kommet opp på mitt nivå. Diplom kommer i posten.

Eller så er det jo den teorien om at vi har vært enige stort sett hele tiden.

Gammel 05-10-10, 22:39   #195
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hear you, agenten.

Jah. Det er dårlige tider for sånne som meg og deg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:40   #196
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det betyr selvfølgelig at dere ENDELIG har kommet opp på mitt nivå. Diplom kommer i posten. Følg med!

Eller så er det jo den teorien om at vi har vært enig stort sett hele tiden.

Det finnes en tredje teori, Skremmern.

Gammel 05-10-10, 22:41   #197
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Hey! Kjerringstikk! Trur eg.

Gammel 05-10-10, 22:41   #198
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diplom kommer i posten.

Du har jo så god smak, så jeg tipper det diplomet er ganske fantastisk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:41   #199
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eliten er de personene som er mest synlige på FP, er det ikke?

Gammel 05-10-10, 22:42   #200
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Har det noe med sex å gjøre?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.