|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Jeg og.
![]() |
#182 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det går i bølgedaler gitt, akkurat nå har jeg middels aktiv periode etter ferie og før det noen veldige aktive uker. Jeg må innom hver dag, men det er ikke alltid jeg "orker" å skrive noe.
![]() |
#183 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#184 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke retorikk talekunst? Først og fremst? :hersker og kjerringstikker så det holder:
Som sagt, all den tid jeg ikke kan skryte på meg at alt var så meget bedre før, anser jeg meg selv som en som kom inn da det begynte å gå nedover. Eh...?
Helt ærlig - det blir jeg også. Og jeg ble jo ikke engang pinlig berørt av å lese Knausgård.
Det har jeg merket selv også. Det gjør meg litt engstelig, tatt i betraktning at vi pleide å "bøttekjefte" hverandre daglig i hine hårde dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
www.bomulls.no
|
Godt poeng, jeg henger ikke med i de svingene og har overhode ingen planer om å gjøre heller.
![]() |
#186 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg var her mye mer før, men nå jobber jeg i arbeidstiden.
![]() |
#187 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Også lurer jeg veldig på hvem denne eliten er. Er det Toffen, Esme og Skilp eller er det hundre personer eller hva? |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det kan faktisk være en tanke å ikke gå inn i diskusjoner man vet man ikke klarer å holde seg generelt saklig i hvis man ikke vil dele sine mer personlige erfaringer om temaet som da forklarer hvorfor man uttaler seg som man gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Passiv
|
Det er en del temaer som er såpass viktige at diskusjonene bør tas. |
![]() |
![]() |
#190 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Vettsje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her, men ikke like mye som før. Jeg har et travelt liv for tiden, så jeg har ikke så mye forumtid til overs. Og jeg leser mer enn jeg skriver og har ikke sjans til å henge med i de lange diskusjonene. Da er nemlig det meste sagt før jeg får tid til å både lese og skrive (som i denne tråden) og om jeg da skriver noe, så blir det bare oppgulp. (Som nå.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Ringskrømt
|
Det betyr selvfølgelig at dere ENDELIG har kommet opp på mitt nivå. Diplom kommer i posten.
![]() |
#196 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|