Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 22:38   #161
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

SR?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:39   #162
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har gjesteopptredner. Jeg kjenner at denne gangen kanskje nærmer seg slutten.

Gammel 05-10-10, 22:39   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er vi på side 3, folkens. :informerer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:40   #164
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har gjesteopptredner. Jeg kjenner at denne gangen kanskje nærmer seg slutten.

Ja, du har vel noe strikking på gang.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:40   #165
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på side ni. :rebell:

Gammel 05-10-10, 22:40   #166
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er på side ni. :rebell:

Ah. Berm.

Gammel 05-10-10, 22:41   #167
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Er du lei? Litt, så.
Noen som er lei deg? Mange nok. Jeg er nok av de "alminnelige".
Er du sur og irritert og holder deg borte med vilje? Egentlig ikke. Trebarnsmor, SU-leder i barnehagen og oppmann på håndballaget. Da klarer jeg fint å få tiden til å gå, ja.
Er noen stygge med deg? Har skrevet litt for få innlegg til det i det siste.
Eller har du bare annet å sysle med for tiden, og holder derfor på å fade ut FP og kanskje forumverden alltogether? Noe i den avdelingen.
Been there done that, på tide med noe nytt?

Ja, for du var her mye mer før, sant?

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:41   #168
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er inne en snartur, men det er ikke så gøy her lenger.
Ikke har jeg tid heller, jobb, skole, familie, det tar både tid og krefter.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:42   #169
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Også skriver jeg tall med bokstaver istedetfor tall. Totusenogti. Femte oktober, totusenogti, og jeg er på side ni.

Gammel 05-10-10, 22:44   #170
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Også skriver jeg tall med bokstaver istedetfor tall. Totusenogti. Femte oktober, totusenogti, og jeg er på side ni.

Så usedvanlig lite effektivt.

Gammel 05-10-10, 22:46   #171
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mista mye av fascinasjonen med bloggenes inntog. Det ble for mye å holde styr på og en følelse av at "får du lese hos meg får jeg lese hos deg". Nå blogger jeg for så vidt sjøl, men det er en kjedelig ikkerøykeblogg. :reklame:

Gammel 05-10-10, 22:48   #172
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg føler meg overhodet ikke truffet av tittelen på denne tråden. Jeg burde være her mindre.

Jeg også.

Men atte. Alt som går an å diskutere er jo blitt diskutert både en og to ganger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:52   #173
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Tosse, jeg mistet også litt tråden da mye av aktiviteten flyttet seg til bloggene. Jeg henger ikke med der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:54   #174
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er her like mye som før, men skriver ikke like mye. De virkelig gode diskusjonene har uteblitt litt i det siste.

Også har jeg ikke tilgang til så mange blogger, og klarer ikke helt å få dreisen på dem heller. Ikke blogger jeg selv heller, for jeg glemmer å skrive etter en uke. Sånn omtrent.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:55   #175
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Denne gangen er jeg også enig i at bloggene føkker opp. Bortsett fra kaffebloggen.

Gammel 05-10-10, 23:00   #176
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Enig med Tosse, jeg mistet også litt tråden da mye av aktiviteten flyttet seg til bloggene. Jeg henger ikke med der.

Aah, så det er der folk er? :følgerikkemed:

Jeg er totalt uinteressert i blogger og leser vel knapt nok en eneste blogg, og ingen på fast basis.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:05   #177
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så usedvanlig lite effektivt.

Jeg er mer opptatt av latskap. Å unngå trening. Og drikke masse, masse iskald glasscola. :underutdannet:

Gammel 05-10-10, 23:06   #178
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg er mer opptatt av latskap. Å unngå trening. Og drikke masse, masse iskald glasscola. :underutdannet:

Nå elsker jeg deg litt.

Gammel 05-10-10, 23:07   #179
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror rett og slett smartphones fører til færre lange, velformulerte innlegg, mer kort&konsist og mer kjedelesing.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:08   #180
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Og skrivefeil, 'lettah.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.