Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Ja, og så liker jeg ikke stemningen her lenger. :ærlig: Det har blitt mye mer bitching, dårligere argumentering, de som virkelig kan retorikkens kunster holder seg unna, og de (som meg) som er altfor tabloide i fremstillingene blir for synlige. Jeg synes det har blitt påtagelig mye mer kjerringstikk og dårlige hersketeknikktriks, for mye internt i åpent forum og generelt dårlig stemning. Man blir trassig av sånt.
Er ikke retorikk talekunst? Først og fremst? :hersker og kjerringstikker så det holder: Jeg synes det er mange som er flinke til å diskutere her, og det er såvisst ingen mangel på hersketeknikker blant de som virkelig kan retorikkens kunster heller, synes nå jeg. Eller, hvem der de, forresten? 
Har heller ikke merket noe til dårlig stemning, men jeg blir jo ofte beskyldt for å ha dårlige antenner. Det kan være derfor. 
Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.
Døh, som medlem siden mars 2008 er du ingen nykommer akkurat!
Som sagt, all den tid jeg ikke kan skryte på meg at alt var så meget bedre før, anser jeg meg selv som en som kom inn da det begynte å gå nedover. Eh...?
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
Jeg synes den elitistiske holdningen som dyrkes og poleres på FP er noe for seg selv. Den kan kanskje av og til ha noe for seg, men stort sett blir jeg bare pinlig berørt eller 
Helt ærlig - det blir jeg også. Og jeg ble jo ikke engang pinlig berørt av å lese Knausgård.
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Forøvrig har jeg funnet ut at jeg er mer og mer enig med Skremmern, i alle slags mulige tråder på FP. Men vet ikke helt hva det betyr i grunn.
Det har jeg merket selv også. Det gjør meg litt engstelig, tatt i betraktning at vi pleide å "bøttekjefte" hverandre daglig i hine hårde dager. 
|