Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 16:29   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Majsa: her på OsloV er A&F ganske hot blant mammaene også altså, så du trenger ikke skjems her i Norge iallefall. Spesielt genserne/toppene og hettejakkene har jeg sett endel av i det siste. Det er sikkert fordi man ikke kan få det i Norge det er hot? (eller kan man det nå? )

Har sikkert en del å si, men det jeg tror noe av grunnen også er at norske damer ikke slutter å kle seg lekkert når de gifter seg og får barn, slik veldig mange amerikanske damer gjør. Man trenger ikke å gå rett fra å være 25 til å se ut som man er 60, liksom. Et annet eksempel på det med amerikanske merker som er hot hjemme er North Face. Da søsteren min besøkte oss i NY julen 2005 holdt hun nesten på å ikke kjøpe NF-jakke likevel, etter å ha sett hvem som gikk med det der - skoleungdom som hang rundt Broadway.

Men godt å høre at jeg er kul når jeg kommer hjem!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.