Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-08, 13:56   #821
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Fiine bøkene - fremdeles uberørt av eselører og andre uhumskheter.

Gammel 22-04-08, 14:09   #822
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme, nå ble jeg kjempemisunnelig. Jeg har bare t.o.m Pyramids! og nå kan jeg jo ikke være verre enn deg. :med på moten:

Gammel 22-04-08, 14:17   #823
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bestilt denne t-shirten fra NBC. (Det er logoen til et «reality show»).

Kanskje jeg skulle kjøpe noen bøker til.

Ben "Lærer! Lærer! Nå fjaser de her også!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv  
Gammel 22-04-08, 14:29   #824
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg har bestilt denne t-shirten fra NBC. (Det er logoen til et «reality show»).

Matcher øyenfargen din!
Det er i 2.sesong det? Har ikke fått sett den ennå.

Gammel 22-04-08, 17:48   #825
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Og til lille venn:

Gammel 22-04-08, 22:24   #826
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ta 3 betal for 2 - Name it

Nice

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-04-08, 22:29   #827
Kneazle
Passiv

Standard

Kjempefine klær, Guniss!

Gammel 24-04-08, 19:51   #828
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til storebror:

Buksen og genseren ser veldig små ut her, men jeg har kjøpt dem i str. 110/116.

I tillegg har Lindex fått inn en kolleksjon med klær med "Fem myror...."-tema fra SVT. Lillebror fikk to soldrakter derfra. Pappaen ble veldig glad for de for han har gode minner fra svensk barne-tv.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 24-04-08, 21:54   #829
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og så var jeg innom bh-tråden her på forumet og ble jammen 1000,- fattigere. Kjøpte meg bla. 2 amme-bh'er med spiler:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-04-08, 00:11   #830
tutta
Passiv

Standard

Jeg har endelig fått denne i dag :

Forhåndsbestilte fra Cornelias hus for en tid tilbake og nå er den her!!!
Super lekker!!!

Kjøpte denne frakken på Nadine forrige lørdag:
.

Nå er det kjøpestopp på klær til meg for en liten stund......

Gammel 25-04-08, 02:46   #831
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Kjøpte denne frakken på Nadine forrige lørdag:
.

Nå er det kjøpestopp på klær til meg for en liten stund......

Denne tror jeg nesten jeg må få tak i og ha klar til høsten i Norge.

Gammel 25-04-08, 05:29   #832
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Litt nye sommerklær fra Abercrombie:
(Ja, jeg vet det er en fjortissjappe, men de hadde deilige sommerbukser som satt fint)

Gammel 25-04-08, 14:57   #833
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Majsa: her på OsloV er A&F ganske hot blant mammaene også altså, så du trenger ikke skjems her i Norge iallefall. Spesielt genserne/toppene og hettejakkene har jeg sett endel av i det siste. Det er sikkert fordi man ikke kan få det i Norge det er hot? (eller kan man det nå? )

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 25-04-08, 15:45   #834
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Majsa: her på OsloV er A&F ganske hot blant mammaene også altså, så du trenger ikke skjems her i Norge iallefall. Spesielt genserne/toppene og hettejakkene har jeg sett endel av i det siste. Det er sikkert fordi man ikke kan få det i Norge det er hot? (eller kan man det nå? )

A&F Majsa!

Gammel 25-04-08, 16:29   #835
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har sikkert en del å si, men det jeg tror noe av grunnen også er at norske damer ikke slutter å kle seg lekkert når de gifter seg og får barn, slik veldig mange amerikanske damer gjør. Man trenger ikke å gå rett fra å være 25 til å se ut som man er 60, liksom. Et annet eksempel på det med amerikanske merker som er hot hjemme er North Face. Da søsteren min besøkte oss i NY julen 2005 holdt hun nesten på å ikke kjøpe NF-jakke likevel, etter å ha sett hvem som gikk med det der - skoleungdom som hang rundt Broadway.

Men godt å høre at jeg er kul når jeg kommer hjem!

Gammel 25-04-08, 18:13   #836
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Har sikkert en del å si, men det jeg tror noe av grunnen også er at norske damer ikke slutter å kle seg lekkert når de gifter seg og får barn, slik veldig mange amerikanske damer gjør. Man trenger ikke å gå rett fra å være 25 til å se ut som man er 60, liksom. Et annet eksempel på det med amerikanske merker som er hot hjemme er North Face. Da søsteren min besøkte oss i NY julen 2005 holdt hun nesten på å ikke kjøpe NF-jakke likevel, etter å ha sett hvem som gikk med det der - skoleungdom som hang rundt Broadway.

Men godt å høre at jeg er kul når jeg kommer hjem!

Du er da alltid kul!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-04-08, 18:33   #837
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Du er da alltid kul!

Tusen takk! Og i like måte!

Gammel 25-04-08, 21:37   #838
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dongeribukse... måtte krype til korset og kjøpe en str større enn jeg hadde planlagt
Men jeg bare MÅ ha bukse.. og siden det snart er sommer ble det ei lys ei..

Og så har Hannah fått denne av mamma i før-burdagsgave

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-04-08, 22:25   #839
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne til meg, samt en annen tunika på tilbud:

Denne til snuppa med hvit undertrøye til:

Og denne til henne, bare i rosa:

Samt litt undertøy og noen smykker.

Gammel 28-04-08, 12:31   #840
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Satser på litt sol i år:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.