Sv: Takhøyde i forum
Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.
Jeg synes forresten det er en utidig hersketeknikk å kalle det sutring med en gang noen har kritiske bemerkninger til noe man selv er positiv til.
Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.
Hvorfor er det for dumt?
Hvis takhøyden er for høy eller for liten så kan man jo bare gå en annen plass? Jeg emner... istedenfor å sutre over mangel på takhøyde? Eller for mye takhøyde.
Er dette egentlig en meta-krangel?
Jeg har reagert på at folk ofte blir beskyldt for å sutre når de er uenige med noen, eller peker på tendenser i forumet som de ikke liker. Og da får jeg en sånn 'evig eies kun et dårlig rykte'-følelse, for hvis en først har blitt beskyldt for å sutre i en tråd, er det vanskelig å fortsette å diskutere, uten at leserne har sutrestempelet med seg.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Når de samme folka igjen og igjen klager over tonen på FP, hvorfor finner man ikke bare da et annet forum? Jeg lurer. Virkelig. Er det en form for virtuell masochisme? Et inderlig ønske om å sutre? PMS?
Denne tråden viser vel at det ikke bare er de samme folka som klager, men at det er et tema som engasjerer mange, og at folk liker seg her, men de liker ikke nødvendigvis alt hele tiden.
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Siden vi faktisk bruker fjasing som moderering rett som det er, er det nok helt uaktuelt å begrense det til ett underforum. 
Fjasing som moderering viser seg ofte å være vellykket, og jeg syns som oftest avsporinger er strålende. Men jeg syns og det er greit at sånne diskusjoner som denne kommer opp, og at vi får tenkt igjennom den generelle tonen her.
Om noen skulle være i tvil; Jeg elsker FP. Og dermed tukter jeg.