Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 12:36   #10
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg tror det er ganske så få som liker å lese om" klage på røde prikker" tråd eller innlegg.
Om man føler seg urettferdig behandlet eller at kommentaren på prikken er så grov så må man vel kanskje ta det med den det gjelder eller forumledelsen. Og helst velge å sende den til en modde som ikke fjaser det vekk så klart!

Som ”ny her” så leste jeg at prikkene var innført for di man ikke ønsket ”Passive” medlemmer som bare satt og leste div innlegg (Eller noe i den retning).

Det som skjedde var at "lille" ferske meg ble en smule ivrig Ok! Tente på pluggene og tabba meg rett ut. Trodde da at den som ga meg rød prikk var passiv (noe jeg nå skjønner er lov til å være). Men saken er den at vedkommende overhode ikke var passiv, det var faktisk hun som hadde skrevet innlegger. Jepp! Atter en kjempe tabbe. Og den røde prikken var definitiv velfortjent, for den kommentaren jeg kom med på hennes innlegg var overhode ikke bra. Da jeg innså min gedigne tabbe prøvde jeg å rette opp dette. Med å legge inn en innrømmelse/beklagelse på tråden og en personlig melding til vedkommende. Og får til svar fra vedkommende at hun ikke svarer på PM. Ok! er det et tabu å skrive PM eller er det enda noe jeg må lære meg. Naiv som jeg er så trodde jeg personlige meldinger er en del av FP.

Er ydmyk tar all lærdom til meg med stor takk.
Men på mint ”dumme” Innlegg var det dessverre ingen mulighet heller til å slippe til med en forklaring.

Jeg har tatt lærdom av den konstruktive kritikken. Ikke av Mobbingen eller ironien som det pent kaller det. Og jeg kan heller ikke tenke meg at dere er her for prikkene i seg selv. Jeg er her for forumet og har skjønt at prikkene er til for en god grunn.

Selv om jeg er ”ny her ” så har jeg alt rukket og lest mang en bra innlegg som ender opp i fjas.
Atter en gang dette var kun min mening

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.