Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 23:46   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Nesten alle"? "Hver diskusjon"? Det var da voldsomt. Det er ganske mange tråder som er aktive på FP hver dag, og jeg tviler på at dere kan finne mer enn et par som det blir fjaset spesielt mye i.

Du mener ikke seriøst at aC eller hennes "hjertevenner" ikke diskuterer? Jeg synes flere av de som fjaser mest er blant de mest engasjerte og givende diskusjonspartnerne som er her. Og slett ikke bare fordi de er morsomme, selv om det er en fin bonus.

Det er klart det kan bli kjedelig med mye fjas for dem som ikke synes fjas er morsomt. Det sier seg selv. Men det er mye annet som postes her som jeg synes er ganske kjedelig, uten at jeg av den grunn synes det ville være greit å klage over mer eller mindre direkte navngitte postere og foreslå at de laget seg et eget underforum til å være selvhøytidelige eller sutrete i (eller snakke om fotball i, for den del ).

Sier jeg at de alltid gjør det?? Tror ikke det, les innlegget igjen. Hvis du går inn på ac sin "les alle innlegg" så er det LANGT mellom hvert "innlegg", det er stort sett fjas. Slitsomt. Men jeg er ikke av "bermen" på FP, er her ikke så ofte lenger heller for det er blitt litt kjedelig og forutsigbart og jeg tror ikke noen savner meg heller for å si det slik he he
Ac er jo en stor del av FP så selvfølgelig blir folk som deg provoserte hvis noen våger å kritisere

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:48   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Sier jeg at de alltid gjør det?? Tror ikke det, les innlegget igjen. Hvis du går inn på ac sin "les alle innlegg" så er det LANGT mellom hvert "innlegg", det er stort sett fjas. Slitsomt. Men jeg er ikke av "bermen" på FP, er her ikke så ofte lenger heller for det er blitt litt kjedelig og forutsigbart og jeg tror ikke noen savner meg heller for å si det slik he he
Ac er jo en stor del av FP så selvfølgelig blir folk som deg provoserte hvis noen våger å kritisere

Åh. Sutring.

:kaller en spade for en spade:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 18:35   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:kaller en spade for en spade:

Amatører gjør gjerne det.

Vi proffene kaller det seff Tohånds Apparat For Manuell Masseforflytning.

Gammel 15-04-08, 23:50   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som meg? "Våger" å kritisere? Jammen bra du hadde en smiley etterpå, ellers kunne jeg fort tolket deg til å være både aggressiv og spydig.

Gammel 15-04-08, 23:52   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Folk som meg? "Våger" å kritisere? Jammen bra du hadde en smiley etterpå, ellers kunne jeg fort tolket deg til å være både aggressiv og spydig.

.. som jeg sa, FP er veldig forutsigbart, jeg satt å ventet på at noen (jeg hadde 3 jeg tenkte på) ville komme Ac i forsvar

Gammel 15-04-08, 23:59   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

.. som jeg sa, FP er veldig forutsigbart, jeg satt å ventet på at noen (jeg hadde 3 jeg tenkte på) ville komme Ac i forsvar

Nå synes jeg du skal fortsette navngivingen din. Så langt er aC den "hete poteten" her, og det synes jeg klinger dårlig i en diskusjon om takhøyde på FP. Er det noen med takhøyde her så er det hun. Du kommer med mye sure oppstøt overfor henne og det synes jeg ikke noe om.

Ikke mobb kameraten min.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:01   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Takhøyde i forum

Amidriel sa det, personangrep er ikke greit uansett.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:03   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Re: Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Det ble mye sterkt pepper mot AC her nå, ja.

Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:06   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Men det er jo faktisk litt anderledes da. Jeg vet feks da at både Sitron, Skremmern og mange, mange fler her tåler en støyt. Jeg vet også at de kjenner til meg og vet at jeg ikke er ute etter noen. Det er litt anderledes å dra strikken langt da, en enkelt gang, enn med en som er ny og ikke vet hva som er PK og ikke.

Men selvfølgelig er ikke rene ondsinnede personangrep ok. Men samtidig så må man jo tåle litt om man er med i diskusjonen. Det har hendt jeg har fått nok og bare har "slettet abonnementet". Det er ikke verre enn det.

Nå må jeg legge meg.. :doh:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:06   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Nå synes jeg du skal fortsette navngivingen din. Så langt er aC den "hete poteten" her, og det synes jeg klinger dårlig i en diskusjon om takhøyde på FP. Er det noen med takhøyde her så er det hun. Du kommer med mye sure oppstøt overfor henne og det synes jeg ikke noe om.

Ikke mobb kameraten min.

Ok, så det er ikke lov å kritisere aC for fjasing? Jeg og andre tydligvis mener det er et problem, men who cares? Som sagt, mange påpeker at de er lei fjasing, det kun det jeg snakker om, ikke om takhøyde. Jeg mener diskusjoner ofte blir ødelagte av fjasing, om det er aC eller andre .... et generelt poeng. Poenget mitt var at FP er forutsigbart, f.eks jeg visste hvem som ville komme å forsvare den og den personen, jeg visste godt hvem som ville gi røde prikker når man sier noe kritiske om en av "gjengen" osv. .... det er nesten morsomt til tider men som sagt, det var bare et poeng om "fjasingen".

Gammel 16-04-08, 00:10   #11
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ok, så det er ikke lov å kritisere aC for fjasing? Jeg og andre tydligvis mener det er et problem, men who cares? Som sagt, mange påpeker at de er lei fjasing, det kun det jeg snakker om, ikke om takhøyde. Jeg mener diskusjoner ofte blir ødelagte av fjasing, om det er aC eller andre .... et generelt poeng. Poenget mitt var at FP er forutsigbart, f.eks jeg visste hvem som ville komme å forsvare den og den personen, jeg visste godt hvem som ville gi røde prikker når man sier noe kritiske om en av "gjengen" osv. .... det er nesten morsomt til tider men som sagt, det var bare et poeng om "fjasingen".

Klart du og andre som finner det for godt må kritisere for fjasing. Men det blir så trist når bare hennes navn kommer frem i en diskusjon hvor så mange fler kunne vært nevnt. Da smaker det av mobbing. Blir litt som å f.eks. trekke frem bare ditt navn når det gjelder surmagete debattanter.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:12   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart du og andre som finner det for godt må kritisere for fjasing. Men det blir så trist når bare hennes navn kommer frem i en diskusjon hvor så mange fler kunne vært nevnt. Da smaker det av mobbing. Blir litt som å f.eks. trekke frem bare ditt navn når det gjelder surmagete debattanter.

Slik som jeg gjorde tidligere i diskusjonen?

Jeg synes heller ikke det er riktig å gi aC skylden for fjasingen på FP, men synes absolutt at det er på sin plass å snakke generelt om fjasingen på FP.

Gammel 16-04-08, 00:13   #13
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Les gjerne gjennom trådene mine så kommer du tilbake og viser til hvor mange tråder jeg sutrer i (håper du gjør det) Jeg har forøvrig ingen som helst problemer med at kun mitt navn dras frem - det er selvfølgelig flere som fjaser men det var vel aC som var aktiv i diskusjonen der og da.

Gammel 16-04-08, 00:14   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Forsvarer ingen her jeg. Men gjetter at grunnen til Lisa nevnte navn på aC var mest pga det var hun som var her når hun lurte.

Tror ikke at Lisa driver med mobbing. Jeg ser det ikke på den måten. Hun sier jo at hun synes aC er morsom og at hun og mange liker å lese hva aC skriver. Så hvordan kan det tolkes som mobbing?

Gammel 16-04-08, 00:04   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Amidriel i at du like gjerne kan si hvem du tenker på. Nå er du bare barnslig. Det høres ut som om du er bevisst ufin mot aC for å provosere til reaksjon, for at du så skal kunne si "he he, jeg visste dere kom til å bli sure", og det er hverken særlig subtilt eller særlig morsomt. Det er veldig lett å få folk til å bli sure hvis man bare går inn for det - som enhver trassunge kan fortelle - og det er ikke noe spesielt å være stolt av dersom man greier å få det til.

Gammel 16-04-08, 00:11   #16
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Enig med Amidriel i at du like gjerne kan si hvem du tenker på. Nå er du bare barnslig. Det høres ut som om du er bevisst ufin mot aC for å provosere til reaksjon, for at du så skal kunne si "he he, jeg visste dere kom til å bli sure", og det er hverken særlig subtilt eller særlig morsomt. Det er veldig lett å få folk til å bli sure hvis man bare går inn for det - som enhver trassunge kan fortelle - og det er ikke noe spesielt å være stolt av dersom man greier å få det til.

HVis noen blir sure fordi en av "kjernen" har blitt kritisert så får dere være det. Jeg har lov til å si at jeg synes fjasing er et problem, selv om jeg er klart over at jeg har kritisert en som det kanksje ikke er lov å kritisere skjønner jeg.

Gammel 16-04-08, 00:12   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

HVis noen blir sure fordi en av "kjernen" har blitt kritisert så får dere være det. Jeg har lov til å si at jeg synes fjasing er et problem, selv om jeg er klart over at jeg har kritisert en som det kanksje ikke er lov å kritisere skjønner jeg.

Nå er du bare barnslig igjen.

Gammel 16-04-08, 00:14   #18
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Nå er du bare barnslig igjen.

Selvfølgelig Skilpadda, jeg er bare barnslig.

Gammel 16-04-08, 00:14   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Vi er flere som har kritisert dette uten å ha behøvd å være surmagede, da...

Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 00:43   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Dette handler ikke om hvem du "har lov til" og ikke "lov til" å kritisere.
Jeg anser meg ikke akkurat som "en av kjernen", som du så flott kaller det, men synes likevel gjentatte personangrep blir for dumt, og dette med at du tillegger debattantene klikkmentalitet og holdninger som jeg personlig ikke skjønner hvor du har fra.

At noen har bedre kjemi sammen enn andre, er uunngåelig når så mange mennesker samles under samme forumtak - enten det nå er lavt eller høyt! - men derfra til klikkdannelser og mobbmentalitet er det et stykke.

Og så er jeg enig med padda i at det er ganske usaklig og litt ufint med all den antydningen du bedriver, og dette jeg opplever som å provosere bare for å tvinge gjennom poenget ditt.

Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.