|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forum
Sier jeg at de alltid gjør det?? Tror ikke det, les innlegget igjen. Hvis du går inn på ac sin "les alle innlegg" så er det LANGT mellom hvert "innlegg", det er stort sett fjas. Slitsomt. Men jeg er ikke av "bermen" på FP, er her ikke så ofte lenger heller for det er blitt litt kjedelig og forutsigbart og jeg tror ikke noen savner meg heller for å si det slik he he |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Åh. Sutring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Amatører gjør gjerne det.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
Folk som meg? "Våger" å kritisere? Jammen bra du hadde en smiley etterpå, ellers kunne jeg fort tolket deg til å være både aggressiv og spydig.
![]() |
#5 |
anglofil
.. som jeg sa, FP er veldig forutsigbart, jeg satt å ventet på at noen (jeg hadde 3 jeg tenkte på) ville komme Ac i forsvar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamelkonsument
|
Nå synes jeg du skal fortsette navngivingen din. Så langt er aC den "hete poteten" her, og det synes jeg klinger dårlig i en diskusjon om takhøyde på FP. Er det noen med takhøyde her så er det hun. Du kommer med mye sure oppstøt overfor henne og det synes jeg ikke noe om.
![]() |
#7 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Takhøyde i forumAmidriel sa det, personangrep er ikke greit uansett.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Re: Sv: Takhøyde i forum
Men det er jo faktisk litt anderledes da. Jeg vet feks da at både Sitron, Skremmern og mange, mange fler her tåler en støyt. Jeg vet også at de kjenner til meg og vet at jeg ikke er ute etter noen. Det er litt anderledes å dra strikken langt da, en enkelt gang, enn med en som er ny og ikke vet hva som er PK og ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
anglofil
Ok, så det er ikke lov å kritisere aC for fjasing? Jeg og andre tydligvis mener det er et problem, men who cares? Som sagt, mange påpeker at de er lei fjasing, det kun det jeg snakker om, ikke om takhøyde. Jeg mener diskusjoner ofte blir ødelagte av fjasing, om det er aC eller andre .... et generelt poeng. Poenget mitt var at FP er forutsigbart, f.eks jeg visste hvem som ville komme å forsvare den og den personen, jeg visste godt hvem som ville gi røde prikker når man sier noe kritiske om en av "gjengen" osv. .... det er nesten morsomt til tider men som sagt, det var bare et poeng om "fjasingen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamelkonsument
|
Klart du og andre som finner det for godt må kritisere for fjasing. Men det blir så trist når bare hennes navn kommer frem i en diskusjon hvor så mange fler kunne vært nevnt. Da smaker det av mobbing. Blir litt som å f.eks. trekke frem bare ditt navn når det gjelder surmagete debattanter.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
Slik som jeg gjorde tidligere i diskusjonen?
![]() |
#13 |
anglofil
Les gjerne gjennom trådene mine så kommer du tilbake og viser til hvor mange tråder jeg sutrer i (håper du gjør det) Jeg har forøvrig ingen som helst problemer med at kun mitt navn dras frem - det er selvfølgelig flere som fjaser men det var vel aC som var aktiv i diskusjonen der og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Come what may...
|
Forsvarer ingen her jeg. Men gjetter at grunnen til Lisa nevnte navn på aC var mest pga det var hun som var her når hun lurte.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
Enig med Amidriel i at du like gjerne kan si hvem du tenker på. Nå er du bare barnslig. Det høres ut som om du er bevisst ufin mot aC for å provosere til reaksjon, for at du så skal kunne si "he he, jeg visste dere kom til å bli sure", og det er hverken særlig subtilt eller særlig morsomt. Det er veldig lett å få folk til å bli sure hvis man bare går inn for det - som enhver trassunge kan fortelle - og det er ikke noe spesielt å være stolt av dersom man greier å få det til.
![]() |
#16 |
anglofil
HVis noen blir sure fordi en av "kjernen" har blitt kritisert så får dere være det. Jeg har lov til å si at jeg synes fjasing er et problem, selv om jeg er klart over at jeg har kritisert en som det kanksje ikke er lov å kritisere skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Nå er du bare barnslig igjen.
![]() |
#19 |
Passiv
|
Vi er flere som har kritisert dette uten å ha behøvd å være surmagede, da... |
![]() |
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Dette handler ikke om hvem du "har lov til" og ikke "lov til" å kritisere.
![]() |
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|