Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 00:05   #10
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg ser at innlegget mitt kommer post-avsporing, men allikevel...

Takhøyden og romsligheten blir ikke større fordi om vi gjentar ofte at den er her (eller der). Jeg trives godt på FP, men krever heller ikke så mye plass. Jeg beundrer all kunnskapen her inne, og det er mange, mange av brukerne som har egenskaper jeg gjerne lærer av.

Det betyr imidlertid ikke at jeg ikke ser at dynamikken her inne blir mer og mer lik dynamikken man finner i så mange grupperinger som består av primært damer. Greit det, men det føles bare av og til som om vi sitter med skylapper og tror vi er SÅ annerledes en andre fora vi liker å sammenlikne oss med.

Jeg synes forøvrig avsporinger med endeløse "morsomme" innlegg fra 3-4 brukere bare er irriterende og kjedelige.

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.