Sv: Sitronen
Opprinnelig lagt inn av Mica, her.
Avhengig av settingen kunne det sikkert vært verre for meg å høre at jeg var en dum, idiot, svak el enn at jeg ikke burde ha hatt barn (sikkert mange som mener jeg ikke burde ha hatt det til tider :knegg; )
Ja, og det er sikkert også veldig individuelt hva man synes er verst å bli kalt. 
Jeg mente ikke egentlig å gå inn i den diskusjonen med "hvem sa hva og hva er verst", men jeg tenkte sånn for mitt eget vedkommende at dersom noen i en krangel sa at jeg var et nek, så ville jeg for det første ikke bry meg særlig om det (fordi jeg ville være uenig ), og for det andre ville jeg forstå hvorfor vedkommende sa det (fordi vi kranglet og jeg sa noe hun syntes var teit). Men hvis hun plutselig sa "du burde aldri fått den jobben du har!", så ville jeg blitt overrasket og motvillig nysgjerrig og sagt "javel? og hva i all verden får deg til å si det?!?". Ikke fordi jeg synes det er verre å bli beskyldt for å gjøre en dårlig jobb enn for å være et nek, men fordi jeg rett og slett ville ønsket at hun forklarte hva hun mente med den kommentaren.