|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Det er det jeg tenker og.
Sist redigert av Joika : 15-04-08 kl 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
Hun reagerte jo ikke på prikkesystemet, hun reagerte på en form for rødprikking som er, og bør være, helt stuerein på FP. En form for rødprikking som verken ledelse eller moderatorer ønsker å gripe inn mot. Det er klart hun kan reagere på det, men siden dette er en del av forumets uttrykte politikk, vil det nødvendigvis komme motinnlegg.
![]() |
#3 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forumTakhøyden er høy her på FP. Har hele tiden sagt at dette er et bra forum. Men jeg syns også enkelte har en lav moral når det gjelder mobbing. Men dekker seg bak det og kaller det ironi.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nå er det mye mulig en mer følsom sjel ikke hadde gått rett i klinsj med de store massene ved å legge ut et kvasst innlegg om prikking også |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forumTja.. er litt usikker angående takhøyden her. Det er selvsagt riktig at man kan si sine meninger og at man får mage gode diskusjoner ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Ja nettopp. Som jeg skrev tidligere, så var du en av dem som fikk kritikk i en av trådene Siri lenket til som eksempel på at man kan være for kvass til en ny.
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|