Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 17:25   #11
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg opplever dette forumet som et særegent forum som klart skiller seg ut fra andre forum - det syns jeg er veldig positivt.

Det er stor takhøyde her inne hvis man tenker på hvilke temaer som kan kan tas opp og hvorvidt man kan si akkurat det man mener.
Det det ikke er takhøyde for er vel ulike måter å formulere seg på (som f.eks at sms-språk ikke brukes, fontvalg osv.). Dette (den språklige bevisstheten) er noe jeg syns er positivt med dette forumet.

På den andre siden så er jeg enig i mye av det Joika og Siri skriver - kollektiv latterliggjøring av enkeltmedlemmer som skriver innlegg av typen HELT utenfor hva som er FP-PK syns jeg virker "bøllete". Det blir litt sånn "gjengen og jeg mot deg som ikke skjønner noenting" og virker litt selvhøytidelig (på forumets vegne).

Det jeg derimot liker er den velfungerende selvjustisen som gjør at forumledelsen i disse tilfellene (og andre) ikke trenger å stenge tråder, slette innlegg og sensurere medlemmer.

Svar med sitat

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.