Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I god tid før 1. mai

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-08, 10:26   #41
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I god tid før 1. mai

Jeg må innrømme at jeg ikke kan denne sangen, men til mitt forsvar så drakk jeg øl på Internasjonalen mange ganger pregravid.

Gammel 12-04-08, 10:44   #42
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg likte starten på det tredje verset:

I mot oss statens lover bøyes,
av skatter blir vi tynget ned.

Et øyeblikk av sosialistisk selvinnsikt.

Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 11:04   #43
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk. Nå hadde jeg akkurat blitt kvitt denne etter å ha gnålet på den i omtrent en uke, men nå sitter den som støpt igjen, gitt.

Jeg synger i et kor som vanligvis aldri synger denne typen sanger, men i år skal vi ha konsert på 1. mai, og da skal den være med.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 11:22   #44
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke kan jeg teksten, ikke har jeg ønske eller behov for å lære den - og melodien har jeg ikke snøring på hvordan er.
Hagearbeid, derimot, det kan jeg - og kose meg med jentene kan jeg også.
Dette er dagen jeg aldri har hatt noe forhold til, gitt...

Gammel 12-04-08, 12:13   #45
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan teksten etter en periode som ung og blodrød. Jeg pugget til og med teksten på spansk da jeg bodde på Cuba, og sang den sammen med tusenvis av arbeidere på Revolusjonsplassen foran Fidel Castro. Jepp, det var tider!

Gammel 12-04-08, 12:52   #46
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg synes det er mer skremmende enn fascinerende.

Skremmende-fascinerende, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Dette er dagen jeg aldri har hatt noe forhold til, gitt...

Gammel 12-04-08, 13:09   #47
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Her blir det ikke hagerydding, nei.
1.Mai skal vi gå i tog og synge Intenasjonalen. Ungene koste seg også også sist. Mathias og nabojenta lekte 1-mai-frokost på terassen her og sang internasjonalen i ukevis etterpå, så det gjorde inntrykk.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.