Sv: Erfaringer med snowboard til toåringer?
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Nei, jeg tror ikke du er slik som mammen til Rise. Men jeg tror man har lett for å ta med seg den første ungen på alt mulig litt for tidlig (På seg selv kjenner man andre. ). Men det gjør jo ikke noe. Har dere lyst og råd, så er det jo helt OK å kjøpe snowboard til en toåring.
Det var bra dere ikke trodde jeg var en slik mamma. Men jeg ser poenget ditt. Allikevel syns jeg ikke det nødvendigvis er en dårlig ting å ta med barna på aktiviteter tidlig så lenge man er veldig obs på om de liker det eller ikke. OG slutter i tide hvis det ikke er lystbetont.
Ang. råd til; grunnet til at jeg spurte er fordi å leie brett koster fort like mye som å eie. Dessuten kan man selge dem man har eid, og dermed ikke nødvendigvis bruke så mye penger.
Og i denne tråden så fikk jeg jo nå også opplysninger om at ordentlige brett blir for tunge uansett, og det holder lenge med lekebrett. Det tror jeg vi skal ta oss råd til.
Man prioriterer jo ofte aktiviteter man liker selv, en annen familie syns kanskje det er strålende å investere i skøyteutstyr, vi vet at det aldri vil bli brukt her i huset og velger en annen aktivitet i stedet.
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta
Håper gutten din viser proff-tendenser, og at han liker seg på brettet!!
Kan håpe han liker seg på brettet i allefall, om han viser profftendenser vet jeg ikke om jeg er hypp på. Å tilbringe tenåra hans med å reise med ham rundt på skisteder verden over vet jeg ikke om jeg har veldig lyst til gitt.