Sv: Erfaringer med snowboard til toåringer?
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.
Hva med å kjøpe et slikt billig snowboard for de minste på leketøys-butikken? Trenger ikke å kjøpe det flotteste og dyreste når dem er så små...
Nei, absolutt ikke. Jeg har tenkt brukt/billigbrett eller liknende.
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.
Den skal tidlig krøkes....
Nei huff, jeg håper dere ikke tror jeg er sånn pushy mamma som har tenkt til å skape den neste store snowboardstjernen. Det er mest fordi vi tror han kan synes det er gøy, slik at vi har en familieaktivitet vi kan gjøre sammen på vinteren etterhvert. Verken sambo eller jeg er de helt store langrennsfantastene, ei heller slalåm.
Denne vinteren blir det uansett ikke mer enn å ta med brettet bort i den slake bakken i parken, og kose seg der med akebrett, snowboard og store mengder kakao og kjeks.
Syns han ikke det er gøy i det hele tatt er ikke det noe problem, da aker vi i stedet.
Grunnen til at jeg selv hater langrenn er nettopp fordi jeg ble utsatt for et voldsomt press på å gå som barn, og jeg var aldri noe særlig flink. Det førte til at alle gikk fra meg, spiste sjokkisen sin, og når jeg kom fram var de klare for å gå videre. Jeg syntes det var slitsomt å gå oppover, og var redd for å kjøre nedover.
Den opplevelsen unner jeg ingen, så her er det null press.