Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dusjing før man bader i basseng

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng?
Dusjer naken uten å bruke såpe 26 13,27%
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen 97 49,49%
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet 26 13,27%
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet 11 5,61%
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt 30 15,31%
Dusje? 1 0,51%
Annet 5 2,55%
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 18:48   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dusjing før man bader i basseng

Akkurat i dette øyeblikk er det 19,1% som Dusjer naken uten å bruke såpe og 42,7% som Dusjer naken og bruker såpe på kroppen. Jeg skjønner at jeg sjelden er i svømmehallen sammen med disse FP'erne, for det er ALDRI så mange som 61,8% av de jeg er i garderoben sammen med som dusjer nakne hvertfall. Jeg er ganske ensom i så måte der jeg sprader naken med all min kropp hengende og slengende, men jeg er hvertfall så ren som overhodet mulig når jeg går i bassenget og barna mine lærer av meg. Jeg kan nok også være litt høylytt og belærende når jeg poengterer til barna hvorfor det er viktig å dusje naken rett før man bader!

Om alle hadde gjort som det står oppslag om i alle svømmeanlegg jeg har vært i (og det er ikke få all den tid jeg var aktiv konkurransesvømmer) og faktisk dusjet og vasket seg med såpe før de gikk i bassenget så ville man ikke måtte klore vannet så ille mye. Og like viktig som å vaske seg er at man skyller bort alle såperester også! Det tør jeg påstå at man ikke klarer om man dusjer med badetøyet på.

Å si at det holder at man har dusjet hjemme om morgenen er ingen unnskyldning som holder for min del. Og til de som virkelig gidder å dusje seg og barna hjemme, tørke seg, kle på seg, dra i svømmehallen, skifte og bade der for så å tørke seg, kle på seg, dra hjem og kle av seg og dusje og tørke seg og kle på seg igjen...jeg hadde nok ikke gått i svømmehallen oftere enn en gang hvert jubelår om jeg skulle holde på på denne måten! Jeg blir svett bare ved tanken!

Forøvrig ikke enig i at damer 50+ er av de verste, jeg vil heller si damer under 40!

Sist redigert av Mirasol : 24-03-08 kl 18:52. Årsak: Tilføyde noe
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.