|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
Dusjer naken uten å bruke såpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 13,27% |
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
97 | 49,49% |
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
26 | 13,27% |
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
11 | 5,61% |
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
30 | 15,31% |
Dusje? |
1 | 0,51% |
Annet |
5 | 2,55% |
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSå når man går ut av bassenget for å gå på do, så skal man innom dusjen igjen og full vask?
![]() |
#83 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengAkkurat i dette øyeblikk er det 19,1% som Dusjer naken uten å bruke såpe og 42,7% som Dusjer naken og bruker såpe på kroppen. Jeg skjønner at jeg sjelden er i svømmehallen sammen med disse FP'erne, for det er ALDRI så mange som 61,8% av de jeg er i garderoben sammen med som dusjer nakne hvertfall. Jeg er ganske ensom i så måte der jeg sprader naken med all min kropp hengende og slengende, men jeg er hvertfall så ren som overhodet mulig når jeg går i bassenget og barna mine lærer av meg. Jeg kan nok også være litt høylytt og belærende når jeg poengterer til barna hvorfor det er viktig å dusje naken rett før man bader!
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 24-03-08 kl 18:52. Årsak: Tilføyde noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Det er da ikke noe stress. Vi er i svømmehallen kun om lørdagen. Så da hiver jeg oss alle i dusjen etter frokost og før vi drar. Jeg hadde jo dusjet før jeg gikk ut uansett. Ser ikke stressen med det.
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken og bruker såpe på kroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDet verste minnet jeg har fra en svømmehall, var en vannpolokamp der jeg tok et kraftig crawltak med høyrehånda, og jeg hadde sprikende fingre, seigt ekkelt snørr iblandet lange hår, jeg gyser fremdeles med tanke på det. :rister: |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Absolut ateist
|
Tuller du?
![]() |
#90 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengNei, jeg tuller ikke.
![]() |
#91 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengTrust me, her er de sære. Og med en unge som skal på do 4-5 ganger i løpet av en badetid, så går det vekk MYE dødtid i å løpe på do.
![]() |
#92 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDet skjønner jeg, men like fullt; det blir mye bassilusker i bassenget, og da øker mengden bundet klor og da blir det bare enda eklere og sterkere klorlukt og alt og det.
![]() |
#93 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengMen hallo; å dusje etter at man har tisset på do. Jeg syns det er seriøst å være vanskelig. Med tanke på alle som tisser rett i bassenget burde alle være glade for oss som har små unger som faktisk sier fra når de må tisse.
![]() |
#94 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengEnig, full vask med såpe og greier hver gang man har vært på do kunne ikke falt meg inn, da får jeg heller være ekkel. Jeg går jo på do sånn hvert 5. minutt for tiden og hadde aldri fått noe badetid om jeg måtte gjort det. Det får virkelig være grenser. Egentlig skulle man jo tro enkelte her tror at folk har 4 meter tykt lag med dritt på seg til enhver tid. Hallo, folk er jo nesten FOR renslige i dag i forhold til før, det er jo nesten blitt et problem (hudproblemer osv).
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har også tenkt sånn. Jeg er glad mine unger ikke tisser i vannet. Tror ikke de kommer på at det er mulig. Jeg må innrømme at jeg ikke dusjer uten badedrakt og med såpe hver gang vi har vært på do, men det blir kanskje litt spyling i dusjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
#97 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Ongan 01, 04 og 07 Sist redigert av Isbjørn : 24-03-08 kl 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengPå babysvømmingen er jeg den enseste som dusjer naken med såpe før vi går i vannet. De andre skvetter vann på kroppen med badetøy på og det syns jeg er ganske uhygienisk med tanke på at det er små barn i ganske varmt vann som skal bade.
![]() |
#100 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengOg når vi nevner små barn: hvor hygienisk er egentlig disse badebleiene? De holder ikke på en rennende skittavfyring, for å si det sånn.
![]() |
|
|