Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappan gikk!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 20:39   #11
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pappan gikk!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har ikke noe å vise til nå, men det er da lagt fram rapporter i øst og vest på at overgrep mot barn oftest skjer på arenaer der barn er sammen med mennesker de stoler på og kjenner?
hjem, skole, barnehage, trening, og om det ikkeskjer disse stedene så skjer det oftest med personer barnet kjenner fra disse stedene.

Tar du det som personlig kritikk?

Jeg vet ikke om jeg skal ta dette alvorlig. Jeg tar det naturligvis ikke som personlig kritikk. Jeg har vært så mange år i barnehagejobben og hører sjelden om overgrep på barn i barnehager. De tilfellene som har vært har vel vært slått stort opp i media.

Jeg er enig i at overgrep mot barn oftest skjer av mennesker som barnet kjenner, men him skrev på en måte som fikk det til å høres ut som det var allment kjent at barn var mer utsatt for overgrep i barnehager enn andre steder og det syns jeg var en drøy påstand.

Det at jeg vet at de jeg kjenner som jobber i barnehagen (og det er mange rundt om i Norge og utlandet) er der pga at de virkelig bryr seg om barn og ønsker at barna skal ha det bra i barnehagen og fordi det ikke er noe som gjør meg så vondt som tanken på at noen mishandler barn gjør nok sitt til at jeg reagerte så kraftig som jeg gjorde. Samtidig så oppfattet jeg innlegget til him som at det var en kjent sak at barn ofte ble utsatt for overgrep i barnehagen og på trening. Det er ikke sant og det finnes mange rundt om i landet som gjør en enestående innsats for at barna våre skal ha det bra.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.