Sv: Elektrosmog (Stråling fra trådløse nettverk)
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Han foreleste i kjemi da jeg gikk første året der oppe, og begynte andre forelesningen i semesteret til å gjøre narr av alle feilene som studentene året før hadde gjort på eksamen. Veldig motiverende. Det beste var egentlig den fantastiske teknikken han hadde med den rulleoverheaden han skrev på. 
Det hadde jeg nesten glemt!
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Han er veldig arrogant og har en vannvittig "jeg vet best"-holdning, spesielt til personer som velger en annen studieretning enn det han synes er smart (sånne tullinger som velger maskin eller marin, eller gud forby indøk, får ikke mye kred hos han).
Nemlig. Supert utgangspunkt i en sal der det bare er studenter som er så dumme at de har valgt noe slikt.
Opprinnelig lagt inn av torsk, her.
Jeg har ikke hatt mannen, men jeg er ikke overrasket over å høre at han kanskje er litt spesiell. Men betyr det virkelig at det han skriver mister helt troverdigheten, altså? 

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Eller når han snakker om sine barns behov for zpezzielle skoler fordi de er zå zpezzielle. de er sikkert gløgge, altså, men det er noe med måten han sier det på, som gir en lyst til å gi dem Fi-Fi og Fo-fo og be dem sitte bakerst i klasserommet og regne ørretboka. 
Godt jeg ikke er den eneste som synes akkurat dette. For all del, barna er sikker smarte og vel så det, men hvorfor skal han presisere det så veldig?
|