Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 21:58   #81
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hos Chariot, men kanskje bedre bilder hos abckids.dk.

Som nevnt i en annen tråd, så kan ikke ryggen legges ned. Det er det eneste minuset jeg kan komme på i farten. (Ja, bortsett fra prisen da. :sparke).

Fant et par vogner der inne som fristet, det er kjempetøffe! Men, jeg er litt pinglete når det gjelder å bestille slikt fra utlandet. Føler også det er tryggere å handle i Norge mtp evt reklamasjon.

Gammel 26-02-08, 22:00   #82
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Fant et par vogner der inne som fristet, det er kjempetøffe! Men, jeg er litt pinglete når det gjelder å bestille slikt fra utlandet. Føler også det er tryggere å handle i Norge mtp evt reklamasjon.

Tenker akkurat det samme.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:01   #83
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter spent på neste uke, jeg. Hvis en vikar kan love 10 % bør det være soleklart at vi får minst 20% rabatt når vi er 3 - 4 stk. Venninnen min og jeg er helt sikre på kjøp ved minimum 20%.

Cougar ser tøff ut, men jeg syntes pulk-delen virket mer ustø og tungvint enn hos NordicCab?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:14   #84
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Jeg venter spent på neste uke, jeg. Hvis en vikar kan love 10 % bør det være soleklart at vi får minst 20% rabatt når vi er 3 - 4 stk. Venninnen min og jeg er helt sikre på kjøp ved minimum 20%.

Cougar ser tøff ut, men jeg syntes pulk-delen virket mer ustø og tungvint enn hos NordicCab?

Jeg har bestemt meg for norsk vare, enklest og tryggest, synes jeg.

Skal bli spennende å se hva de sier neste uke, ja. Reklameeffekten vi gir må jo telle litt, tror dere ikke? Mange som har lest Nordic Cab nå

Gammel 26-02-08, 22:34   #85
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke prøvd pulk-delen, men vurderer å kjøpe inn til neste sesong. Jeg synes ikke den ser ustø ut (bildet lyver litt når det gjelder høyden over bakken), og etter det jeg kan se klikker man skiene rett på der hjulene sitter. Aller siste Cougar-skryt fra meg nå: Også har jo Cougar fjæring da, noe som virkelig kommer til sin rett når man sykler på vinterføre. :løper ut i garasjen og gir cougaren en knusekos:

(Men NordicCab er sikkert bra den, prisen er som nevnt en del hyggeligere selv før rabatt).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:48   #86
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg spent på om du fikk ringt i dag, Isbjørnen?

Som sagt før kan jeg gjerne ringe jeg også. Jeg stoler helt på dine pruteevner, men de to vognene vi ev skal ha vil vi gjerne ha før påske, og må odne litt med henting/bringing. Så send meg ev en SMS. (Se prikk)

Gammel 03-03-08, 17:20   #87
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venter også i spenning, men vi blir med på 10 % også.

Gammel 03-03-08, 23:25   #88
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg glemte å ringe idag, men skal gjøre det i morgen. De får jo solgt 4 vogner om de gir 20 %, blir ikke det riktig?

Gammel 04-03-08, 10:39   #89
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Da har jeg snakket med dem som selger Nordic Cab, og vo får 20 % rabatt. Jeg har fått et navn og direktenummer til han som skal hjelpe oss Ta kontakt med meg, så skal dere få navn og nummer til vedkommede.

Gammel 04-03-08, 13:56   #90
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Hvilken farge tror dere vises best i trafikken? Gul eller rød? Blå skiller seg for lite ut, føler jeg.

Tror vi skal gå for helårspakken, er jo ikke så mye mer i pris, egentlig.

Gammel 04-03-08, 14:43   #91
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Flott jobba, Isbjørnen!

Jeg ville tenkt rød eller gul i trafikken, kanskje gul er best?

Gammel 04-03-08, 17:21   #92
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Kjempebra Isbjørnen Vi går for rød helårs. Skal ringe i morgen.

Gammel 04-03-08, 21:16   #93
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nesten ingenting her inne som gleder meg mer her inne akkurat nå, enn denne tråden! Håper alle som kjøper kommer til å kose seg like mye med vogna som det vi gjør!! Hadde vært interressant å vite om man hadde klart å presse prisen ytterligere ned hvis man ble flere enn 4? (vurderer en til, som presang )

Gammel 04-03-08, 23:06   #94
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Det er jo bare å prute videre

Gammel 04-03-08, 23:11   #95
Doremifa
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Doremifa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Har ikke prøvd pulk-delen, men vurderer å kjøpe inn til neste sesong. Jeg synes ikke den ser ustø ut (bildet lyver litt når det gjelder høyden over bakken), og etter det jeg kan se klikker man skiene rett på der hjulene sitter. Aller siste Cougar-skryt fra meg nå: Også har jo Cougar fjæring da, noe som virkelig kommer til sin rett når man sykler på vinterføre. :løper ut i garasjen og gir cougaren en knusekos:

(Men NordicCab er sikkert bra den, prisen er som nevnt en del hyggeligere selv før rabatt).

Det med fjæring og sittekomfort syns jeg er superviktig. Barna skal jo tross alt ha det komfortabelt.
Vi har Chariot Cougar 2003-modell. Skal kjøpe skisett til den neste gang vi er i Danmark. Vi importerte forresten hengeren fra Canada (en kompis tok den med hjem) og "slapp unna" med kr 3 500,-

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 00:35   #96
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Nesten ingenting her inne som gleder meg mer her inne akkurat nå, enn denne tråden! Håper alle som kjøper kommer til å kose seg like mye med vogna som det vi gjør!! Hadde vært interressant å vite om man hadde klart å presse prisen ytterligere ned hvis man ble flere enn 4? (vurderer en til, som presang )

Høres bra ut!

Jeg er veldig med på å prute videre, har allerede vurdert litt om jeg skulle forsøke å mase meg til fri frakt. Jeg synes vel at 25% burde vært minimum hvis vi er 4, og ihvertfall hvis det blir 5, men er også interessert i eventuell fri frakt.

Vil du forsøke, Kverulanten?

Han får inn varer på fredag og tar 350 for å sende.

Gammel 05-03-08, 00:36   #97
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Doremifa, her.

Det med fjæring og sittekomfort syns jeg er superviktig. Barna skal jo tross alt ha det komfortabelt.
Vi har Chariot Cougar 2003-modell. Skal kjøpe skisett til den neste gang vi er i Danmark. Vi importerte forresten hengeren fra Canada (en kompis tok den med hjem) og "slapp unna" med kr 3 500,-

Høres også ut som et knallgodt kjøp! Misunner dere fjæringen også

Gammel 05-03-08, 11:30   #98
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres bra ut!

Jeg er veldig med på å prute videre, har allerede vurdert litt om jeg skulle forsøke å mase meg til fri frakt. Jeg synes vel at 25% burde vært minimum hvis vi er 4, og ihvertfall hvis det blir 5, men er også interessert i eventuell fri frakt.

Vil du forsøke, Kverulanten?

Han får inn varer på fredag og tar 350 for å sende.

Jeg lurer litt på om det er Erik på Langhus du har snakket med, Isbjørnen, eller var det noen på hovedkontoret på Hamar? Og jeg lurer litt på om frakten blir billigere hvis man slår seg sammen og får f eks 2 eller tre vogner sendt i samme forsendelse? Noen som har peiling på postens satser og sånt? Jeg har allerede begynt vervekampanjen min her hjemme, for å få med en eller to til.

Er det noen som har ringt og bestilt allerede? Tror (gjetter altså ) det er lettere å prute ned prisen for alle før noen begynner å bestille..

Jeg kunne sikkert prøvd, men jeg tror de husker meg fra ifjor, (har også vært i kontakt med de i år), og tenker at jeg må være sikker på at jeg skal bestille en eller to til før jeg blander meg helt inn i avtalen som Isbjørn har fått til... Men kanskje noen av dere som skal bestille kan prøve? Går jo også an å høre om man får prosenter på ekstrautstyr? Rengtrekk, f eks, ekstra sykkelfeste, dobbel varmepose?

Gammel 05-03-08, 13:07   #99
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Jeg ringte i dag - de hadde ikke inne helårspakke rød, men fikk helårspakke sport for samme pris Vi bor jo i Oslo og skal hente den selv, får høre når vi kommer dit om evt rabatt på regntrekk ol.

Erik var superhyggelig på telefonen.

Gammel 05-03-08, 21:28   #100
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg lurer litt på om det er Erik på Langhus du har snakket med, Isbjørnen, eller var det noen på hovedkontoret på Hamar? Og jeg lurer litt på om frakten blir billigere hvis man slår seg sammen og får f eks 2 eller tre vogner sendt i samme forsendelse? Noen som har peiling på postens satser og sånt? Jeg har allerede begynt vervekampanjen min her hjemme, for å få med en eller to til.

Er det noen som har ringt og bestilt allerede? Tror (gjetter altså ) det er lettere å prute ned prisen for alle før noen begynner å bestille..

Jeg kunne sikkert prøvd, men jeg tror de husker meg fra ifjor, (har også vært i kontakt med de i år), og tenker at jeg må være sikker på at jeg skal bestille en eller to til før jeg blander meg helt inn i avtalen som Isbjørn har fått til... Men kanskje noen av dere som skal bestille kan prøve? Går jo også an å høre om man får prosenter på ekstrautstyr? Rengtrekk, f eks, ekstra sykkelfeste, dobbel varmepose?

Han heter Erik, ja! Og var utrolig hyggelig og sa ja til 20 % nesten med en gang.

Hadde jo vært flott å fri frakt også.

Skal høre med ei venninne om de er interessert i vogn, da blir det jo enda flere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.