Sv: Sykkelvogn
Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.
Høres bra ut!
Jeg er veldig med på å prute videre, har allerede vurdert litt om jeg skulle forsøke å mase meg til fri frakt. Jeg synes vel at 25% burde vært minimum hvis vi er 4, og ihvertfall hvis det blir 5, men er også interessert i eventuell fri frakt.
Vil du forsøke, Kverulanten?
Han får inn varer på fredag og tar 350 for å sende.
Jeg lurer litt på om det er Erik på Langhus du har snakket med, Isbjørnen, eller var det noen på hovedkontoret på Hamar? Og jeg lurer litt på om frakten blir billigere hvis man slår seg sammen og får f eks 2 eller tre vogner sendt i samme forsendelse? Noen som har peiling på postens satser og sånt? Jeg har allerede begynt vervekampanjen min her hjemme, for å få med en eller to til.
Er det noen som har ringt og bestilt allerede? Tror (gjetter altså ) det er lettere å prute ned prisen for alle før noen begynner å bestille..
Jeg kunne sikkert prøvd, men jeg tror de husker meg fra ifjor, (har også vært i kontakt med de i år), og tenker at jeg må være sikker på at jeg skal bestille en eller to til før jeg blander meg helt inn i avtalen som Isbjørn har fått til... Men kanskje noen av dere som skal bestille kan prøve? Går jo også an å høre om man får prosenter på ekstrautstyr? Rengtrekk, f eks, ekstra sykkelfeste, dobbel varmepose?