Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å bli ferdig med barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 21:45   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bli ferdig med barn

Da har jeg lest meg gjennom hele tråden og er fullt klar over at det er usaklig og emosjonelt når jeg tørker snørr og tårer mens jeg misunner hardt de som kan velge å få flere barn. Punktum.

Lærlingen på såvidt tre har den siste tiden daglige små nyhetssnutter til meg som begynner med "Mamma, når jeg blir voksen snart skal jeg ..."

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:47   #2
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Da har jeg lest meg gjennom hele tråden og er fullt klar over at det er usaklig og emosjonelt når jeg tørker snørr og tårer mens jeg misunner hardt de som kan velge å få flere barn. Punktum.

Lærlingen på såvidt tre har den siste tiden daglige små nyhetssnutter til meg som begynner med "Mamma, når jeg blir voksen snart skal jeg ..."

Så trist å lese at du ikke kan få flere barn(?)

Gammel 29-02-08, 21:55   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Ja, du er helt rett. Ikke i at du er usaklig, men at man er heldig som kan få barn i det hele tatt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:12   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Takk for "kosen" og kommentarer, M&M

Jeg burde holdt meg unna denne tråden, jeg så tittelen og ante hva som kom til å skje. Så bare for ordens skyld, jeg synes det er helt forståelig og legitimt å diskutere og vurdere dette. Å lese gjennom var min variant av å pirke på sårskorpe, fordi jeg fremdeles jobber med å forsone meg med å bli ettbarnsmor. Eventuelt får jeg skaffe meg en ny mann med små barn

kal jeg bidra litt med egen erfaring så har jeg alle varianter i omgangskretsen, inkl

• de som begynte tidlig med tette barn og nå er "ferdig"
  • de som er nesten "ferdige" (og bruker fritiden sin som sjåfører i skytteltrafikk mellom treninger, vennebesøk etc)
  • de som er i 30-årene med tette små,
  • de som er i 30-årene med "utette" barn
  • de over 50 med barn i småskolen
Alle sammen synes de har det fint og ser mange fordeler med å ha det slik de har det, og noen få ulemper. De minuskommentarene jeg hører mest er de som ikke hadde trodd søskensjalusi skulle bli så stort problem mellom tette barn, og de som mimrer nostalgisk over alt de glemte å nyte i travel småbarnstid.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
babyproduksjon, egentid

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.