|
|
#442 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Gleder meg. |
|
|
|
|
#443 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå er jeg ferdig med Triologien om Anna Figenschou, den var faktisk bedre enn jeg trodde. I begynnelsen minner den litt for mye om Anne Karin Elstads traurige gamle elendighet, men den kommer seg og har mye bedre språk, komplekse personer som man blir godt kjent med etterhvert. Mye å kjenne seg igjen i, og noe å lære tror jeg kanskje også det er for noen av oss. I dag håper jeg at Carl Ove Tillers Innsirkling kommer i posten fra bokklubben, for den gleder jeg meg til å ta fatt på!
|
|
#445 |
|
geskjeftig
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Det er ikke bare på nattbordet det er bøker, men akkurat der ligger De hengte revenes skog av Arto Paasilinna. I tillegg har jeg Skråninga av Carl Frode Tiller i veska, og Modellen av Lars Saabye Christensen på MP3-spilleren. |
|
|
|
|
#446 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg nileste Snømannen sist helg og så snømenn overalt.
|
|
#447 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Bare en datter.
|
|
#449 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat lest ferdig Nature Girl (Carl Hiaasen), som var grei nok. I går startet jeg på Lunar Park (Brett Easton Ellis). Skal den liksom være selvbiografisk?
Jeg likte den ikke så godt, og har ikke blitt ferdig med den. |
|
|
|
|
#450 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg Sommeren 2005 av Tove Nilsen. Forelskelse og sommer er så godt beskrevet i boken at jeg kjenner jeg blir rent våryr. |
|
|
|
|
#451 |
|
Påskehore
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Fikk en anbefaling om å lese "Mengele Zoo", og jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte den boka. Gruer meg til den er ferdig lest, men heldigvis er det en oppfølger |
|
|
|
|
#452 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I tillegg til Boktyven som jeg ikke klarer å komme skikkelig i gang med, har jeg nå begynt på Paradiset av Liza Marklund.
|
|
#453 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hunting and gathering av Hanna Gavalda.
|
|
|
#455 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Marisha Pessl: Special Topics in Calamity Physics etter inspirasjon herfra. Den fenget etter få sider.
|
|
#456 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#457 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Denne var bedre enn jeg hadde trodd ja.
|
|
#458 |
|
flisespikker
|
Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den leste jeg ganske nylig også. Den er bra, ja.
|
|
#459 |
|
intro
|
Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er ferdig med Ketil Bjørnstads Til musikken og Elven, og har nå tatt fatt på Carl Frode Tillers Innsirkling.
|
|
|
#460 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jammen, du kan jo ikke bare si sånnt, når jeg ikke vet det!
![]() |
|
|