|
|
#461 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat ferdig med "Drageløperen" og i gang med "Mannen som elsket Yngve".
|
|
#462 |
|
flisespikker
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Det var ikke meningen å være mystisk!
|
|
#463 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Berlinerpoplene ble avsluttet i morges, nå ligger Eremittkrepsene klar, og jeg gleder meg! Jeg er hekta!
|
|
#464 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Francis Meyers Lidenskap. Kommet halvveis og jeg liker den veldig godt. |
|
|
|
|
#465 |
|
This is normal!
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jeg ble så forferdelig oppgitt over Wonderboy, så jeg vet ikke om jeg skal lese Francis Meyers Lidenskap. Men historien høres jo spennende ut. |
|
|
|
|
#466 |
|
Kald på føttene
|
Jeg likte Francis Meyers lidenskap bedre enn Wonderboy, men det skulle for så vidt ikke så mye til. Den var veldig lettlest, men synes ikke storyen holdt hele veien. |
|
|
|
|
#467 |
|
This is normal!
|
Da tror jeg Francis Meyer og Henrik Langeland skal få ha lidenskapene sine for seg selv. Drageløperen frister mer. |
|
|
|
|
#468 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Boris Akunin: Azazel'.
|
|
#469 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Ah, men da trengte du selvsagt ikke bruke det, jeg bare tenkte hvis det ødela noe fra boken
|
|
#470 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Grete Prytz Kittelsen: emalje - design. |
|
|
|
|
#472 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Eremittkrepsene utlest på meget få dager, Ligge i grønne enger er godt påbegynt allerede. Takk gud for at jeg har ventet så lenge med å lese bøkene, og i allefall til den siste kom. Jeg er totalt hekta og hadde blitt hysterisk om jeg ikke hadde hatt den siste liggende.
|
|
#473 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Terry Pratchetts Making Money, fant den på Outland og har ikke lest den før.
|
|
#474 |
|
Peppy!
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hvorfor leser alle plutselig Mengele Zoo nå? |
|
|
|
|
#475 |
|
Kald på føttene
|
Fra bokkilden: |
|
|
|
|
#476 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Den ble kåret til tidenes beste norske bok i fjor, og vært rimelig profilert i bokhandelen iallefall. Har kjøpt den selv også, men ikke lest ennå. |
|
|
|
|
#477 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat begynt på Carl Frode Tillers siste. |
|
|
|
|
#478 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Der ligger Dune, som jeg har begynt på, men som jeg neppe klarer bli ferdig med og der ligger også de to første bøkene i serien A song of Ice and Fire av George R. R. Martin. Den heter A game of thrones. Jeg har kommet omtrent 200 sider ut i boka siden i går og jeg syns den er fabelaktig. Absolutt å anbefale for fantasyelskere.
|
|
#479 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Fremdeles Isfolket. Er på nr 34 nå. :svett: |
|
|
|
|
#480 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har nettopp lest ferdig Pappa er en stjerne.
![]() |
|
|