Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du havnet på "riktig hylle"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 00:20   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Jeg er også lærer på vgs og føler absolutt at jeg har kommet rett. Sosialt, utfordrende og lærerikt på alle mulige måter. Men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt før jeg var 27 år. Heldigvis hadde jeg studert de rette fagene, nå mangler bare PPU, og det er jeg i gang med nå.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:26   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg føler at jeg er på riktig sted nå.
Lenge var jeg ansatt et sted der jobben gikk på akkord med mine faglige og personlige overbevisninger, men nå er alt så meget bedre.

Jeg har en jobb med varierte arbeidsoppgaver, det er et spennende fagfelt, jobben er meningsfull (for meg, i alle fall) og jeg har gode og dyktige kollegaer.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:58   #3
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg er også lærer på vgs og føler absolutt at jeg har kommet rett. Sosialt, utfordrende og lærerikt på alle mulige måter. Men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt før jeg var 27 år. Heldigvis hadde jeg studert de rette fagene, nå mangler bare PPU, og det er jeg i gang med nå.

Samme her. Men jeg er ferdig med PPU nå, og trives egentlig veldig godt i VGS. Jeg er så heldig at jeg får være med på mye skoleutvikling også.

Tror alltid jeg kunne tenkt meg å undervise i flere fag da.

Har en utdanning sammensatt av Øk/adm, Informatikk, Matematikk, PPU + litt småtteri. Tilsammen 8 år som student, hvorav 3 år deltid. Underviser i matematikk og prosjekt til fordypning (medier og kommunikasjon) for øyeblikket.

Gammel 10-02-08, 13:06   #4
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Ja, jeg trives godt med det jeg gjør. Jobber i et reklamebyrå og har en veldig variert arbeidsdag.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.