|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Utdannelsen min er nok helt midt i blinken. Og så sitter jeg på en veldig morsom hylle, men ikke helt den jeg hadde tenkt.
![]() |
#22 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?For nå er jeg på riktig hylle. Etterhvert er det ikke umulig at jeg tar videreutdanning og flytter til en hylle som føles riktig da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Njeh.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er utdannet som sivilingeniør (med et grunnfag i tysk som tilbehør), noe som vel ikke akkurat var skivebom, men et stykke utenfor blinken, i alle fall. Jeg havnet på en veldig fin og morsom hylle som leksikonredaktør da jeg var nyutdannet, og de siste tolv årene har jeg sittet på, dinglet fra, ramlet ned fra og klatret opp på den igjen, men selve hyllen er ikke helt den samme lenger, og jeg driver vel egentlig og balanserer på flere forskjellige (og litt smale og skakke) hyller for tiden (tekstredaktør, bilderedaktør og utvikler, i tillegg til freelancearbeid for et annet forlag). Jeg kan ikke komme på så veldig mange steder som ville passe bedre for meg, men samtidig er jeg ikke overbevist om at den nåværende situasjonen er et blivende sted på sikt.
![]() |
#26 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg angrer ikke på utdannelsen min som er førskolelærer. Men jeg kjenner at når jeg nå har jobbet snart 16 år som ped.leder så kunne jeg tenkt meg noe annet, spørsmålet er bare hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Akkurat nå er jeg hjemme med barna våre. Det føles veldig bra!
![]() |
#28 |
både her og der
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg jobber på vgs, og føler det er riktigere for meg enn ungdomsskolen, hvor jeg jobbet tidligere.
![]() |
#30 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg trives veldig godt på den hylla jeg har havna på (personalkonsulent i attføringsbedrift), men vet ikke helt om utdannelsen min var det som hjalp meg opp på hylla (hovedfag i språk- og kommunikasjon) - Jeg er uansett glad i den utdannelsen jeg har altså!
![]() |
#31 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Etter hjemmeværende husmorhyllen skal jeg nok over til en annen hylle ja. Mulig offshore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Begynte på veterinærhøgskolen, snakk om feil hylle! Jeg elsker dyr og er veldig interessert i dyrenes fysologi og adferd, men har visst store problemer med blod, byller og innvoller..
![]() |
#33 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Både og.
![]() |
#34 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?
JEPP!
![]() |
#35 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Er ganske sikker på at jeg har valgt rett, men har ikke kommet ut i arbeid enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg har hoppet fra en konsulenthylle til en annen og videre til en tredje, og nå tror jeg at jeg har funnet hyllen som passer for meg. Jeg har trivdes godt på de andre hyllene også, men nå har jeg funnet kollegaer og kunder som passer meg utmerket.
![]() |
#37 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg vet ikke om jeg har funnet riktig hylle. Nei, jeg har nok ikke det. Jeg ville nok valgt samme fag igjen, men kanskje fokusert mer på min indre nerd og spesialisert meg mer. Det er jo aldri for sent, sies det, så jeg planlegger å gjøre noe med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er IKKE på riktig hylle, får ikke brukt noe av det lille jeg har av utdannelse.
![]() |
#39 |
I mål
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er sivilingeniør og har vært innom to konsulenthyller, noe som forsåvidt har vært fine år, gått bra og vært trivelig og lærerikt, men ikke har vært blivende hyller. Nå er jeg lærer på vgs og føler at jeg faktisk har kommet på rett hylle! Dette føler jeg blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er definitivt på rett hylle arbeidsmessig. Jeg er sykepleier og jobber i hjemmetjenesten. Jeg elsker jobben min. Gleder meg hver dag til å gå på jobb. Egentlig er det vel kanskje ikke sykepleier jobben jeg elsker mest, men arbeidsplassen min og kollegaene mine. Jeg kunne ikke tenkt meg og jobbet noe annet sted. Jeg har en fantastisk flott sjef som man ikke finner maken til, og kollegaer som stiller opp for hverandre uansett hva det måtte være. Vi har et helt fantastisk fellesskap, og jeg setter veldig stor pris på at jeg er en del av denne avdelingen. Jeg er utrolig priviligert og heldig.
![]() |
|
|