![]() |
#21 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DownlightsVi har downlights på kjøkken og i stua. Jeg skulle ønske meg noe annet, men orker ikke begynne å rive ned taket for å bytte. Der jeg bodde tidligere, var det downlights på badet. Pærene gikk i ett sett - sikkert pga fuktigheten.
![]() |
#22 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Downlights
Hmmm.. Vi har det i taket opp mot loftet. Er det dét som ikke er bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: DownlightsHar ikke lest igjennom svarene. Vi har hatt downlights i hele første etasje noen år, og har foreløpig vært veldig fornøyd. Vi har riktignok fått tegnet belysningen av interiørdesigner, løsningen vi fikk gjør at jeg synes vi godt kan ha det en stund til uten at det er superharry. Downlights skal ikke spres jevnt utover et rom, det bør være litt gjennomtenkt. Et tips vi fikk var at downlightsene burde være hvite i hvitt tak, da de ikke skal trekke oppmerksomhet. Jeg ser at det gir et bedre inntrykk, på badet har vi sølvfargede downlights - og det er ikke like pent.
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: DownlightsVi har downlights i de fleste rom da vi ikke har høy takhøyde under taket og vanlige lamper bygger en del. Vanligvis har vi de veldig dimmet. Jeg er egentlig ikke så glad i lys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
|
BRA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ekvilist
|
Jeg er ikke bekymret over hva som er in, men når jeg gjør noe interiørmessig så har jeg i bakhodet at det er greit å ikke bli drittlei innen to år.
![]() |
#29 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Det er sant. Det er derfor jeg så sjelden hiver meg på "bølger", men følger min helt egne, litt småsære smak istedet.
![]() |
![]() |
#30 |
Pauset
|
Det skjønner jeg. Men om LENGE, tenker.. sånn alt over ti år. Gidder ikke ha det kjedelig for alltid fordi det kanskje blir umoderne. Det er ikke kanskje det blir umoderne, det er ganske sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Etylbarbital
Dette gjelder restaureringsobjekter (fordi folk ikke legger dampsperrer). Ikke nybygg.
![]() |
Emneord |
downlights |
|
|